کودک قربانی جنسی پدرش را سلاخی کرد + عکس

0

پسر ۲۷ ساله انگلیسی به خاطر قتل پدرش با چاقو و ریز ریز کردن بدن او با اره آهن بری، سپس قرار دادن اجزای بدن پدرش به عنوان میز زیر تلویزیون به حبس ابد محکوم شد.

 

عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به پسران چگونه است

ناتان رابینسون” ۲۷ ساله ،فارغ التحصیل رشته ریاضی، پدرش را با ضربات چاقو کشت.

رابینسون” سپس تمام اندام های بدن پدرش را با اره آهن بری تکه تکه و درون جعبه های مواد غذایی جاسازی کرد و تلویزیونی بر روی آن قرار داد.

مقتول ” ویلیام اسپیلر” ۴۸ ساله در آپارتمانی همراه با پسرش ” رابینسون” در بورن موت، دورست( انگلیس) با هم زندگی می کردند.

عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به پسران چگونه است
متهم “رابینسون ” پس از کشتن پدرش نزدیک به ۸۰۰۰ پوند از پول او را از حسابش برداشت می‌کند و سپس با دوستانش به مهمانی رقص در ” اسکاتلند” می رود .

“رابینسون” در عرض یک ماه بیشتر رد پاهای خود در مورد قتل پدرش را پاک کرده بود تا دستگیر نشود. او حتی از موبایل پدرش برای فرستادن پیغام به دوستان و نامزد پدرش ، خانم” گلینز مولی نیاکس”  استفاده می کرد تا کسی به او شک نکند.

اما پس از مدتی خانم ” مولی نیوکس ” به ماجرا شک می کند و گم شدن آقای “اسپیلبرگ” را به پلیس گزارش می‌دهد. بنابراین اولین مظنون ، پسرش ” رابینسون”  محسوب می شود که متهم و دستگیر می شود.

طبق گزارشات پلیس ” رابینسون” پس از کشتن و تکه تکه کردن بدن پدرش ، سر او را در یک جعبه گذاشته و در یکی از کابینت های خانه پنهان کرده بود. سپس رابینسون تلاش کرده  تا اثرها و خون های به جا مانده از کشتن پدرش را بایک شوینده قوی از کف آپارتمانش پاک سازی کند.یکی از همسایه ها که در طبقه زیرین آنها زندگی می‌کند از چکه کردن یک مایع شوینده صورتی رنگ از سقف خانه اش شکایت داشت.

“رابینسون ” در دادگاه ادعا کرد او زمانی که کودکی بیش نبود، توسط  پدرش (مقتول) “اسپیلر” و دوست او مورد سوء استفاده و آزار و اذیت قرار گرفته بود.

همچنین متهم ” رابینسون ”  در دادگاه اظهار کرده بود که مادر او ” الین رابینسون”  به عنوان یک زن فاسد فعالیت می کرد و پدرش ” اسپیلر” تبلیغاتی برای مشتری های مادرش انجام می داد و در این راه با مادرش همکاری می کرد .

طبق گفته های دادگاه ، “رابینسون” ۲۷ ساله تحصیلاتش را در رشته ریاضی تمام کرده اما نتوانسته بود مقطع فوق لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند چرا که  سر در آوردن از فعالیت های مادر فاسدش تمام حواس او را به خود پرت کرده بود و باعث شد درسش را رها کند .

اما مامور این پرونده ، ” انیگل لینکلی” بیان می کند به احتمال زیاد انگیزه “رابینسون” نه تجاوز پدرش و دوست او به “رابینسون” و نه مسئله فاسد بودن مادرش بود. انگیزه او برای قتل پدرش مسائل مالی بوده و او قصد داشت با کشتن پدرش دارایی ۳۶۰۰۰ پوندی او را صاحب شود.

دادگاه می گوید که این پدر و پسر سابقه مشاجره های فراوانی با یکدیگر داشتند و تمام همسایه ها این موضوع را تایید کردند.در روز کشته شدن آقای ” اسپیلر” نیز آن دو با یکدیگر مشاجره سختی داشتند و مدتی بعد آقای ” اسپیلر” به دلیل ناراحتی قلبی از پسرش می خواهد که برایش آمبولانس خبر کند اما ” رابینسون ” نه تنها با آمبولانس تماس نمی گیرد بلکه پدرش را با ضربات چاقو به قتل می رساند و سپس اندام های او را تکه تکه  میکند و در جعبه های پلاستیکی می گذارد، به نحوی که کسی متوجه  قتل اقای ” اسپیلر” نشود.

همچنین دادگاه بیان می کند متهم ” رابینسون”  در لحظه قتل آقای ” اسپیلر” از هیچ گونه حالت غیر طبیعی و روانی برخوردار نبوده و قتل را با حواس کامل انجام داده است.

هیئت منصفه دادگاه نیز در ادامه می گوید:تمام رفتاری که آقای “رابینسون” بعد از قتل پدرش انجام داده ، ثابت می کند که او حواسش سرجای خود بوده است.او نه تنها بدن پدرش را تکه تکه می کند بلکه بعد از آن به بانک می رود و اجاره ماهیانه را پرداخت می کند، سپس از مغازه ای مواد شوینده می خرد تا لکه های خون را از کف خانه پاک کند.و سپس ” رابینسون” به طور دروغی با پیغام دادن از طرف پدرش به دوستان و نامزد او، به نحوی نمایش بازی کرده بود که گویی مقتول هنوز زنده است.او زندگی اش را به مدت ۱ ماه پس از قتل به صورت نرمال سپری کرده بود و درحالی که از پول های پدرش برداشت می کرد با دوستانش به سفر و مهمانی نیز می رفت.

دادگاه عالی وینچستر فقط یک ساعت و نیم زمان برد تا نتیجه حکم متهم “رابینسون ” را به خاطر قتل پدر ۴۸ ساله اش بیان کند.رئیس هیئت منصفه اظهار کرد :  من فقط یک حکم می توانم بدهم و آن هم ،حبس ابد برای این متهم است. چرا که او انسانی را که پدرش بود به طور وحشیانه ای کشته وتمام بدن او را تکه تکه کرده است.او همچنین تا مدت ۱ ماه جرمش را پنهان کرده است.

طبق گزارشات ، “رابینسون” هیچ احساس و عکس العملی در ارتباط با خطابه حکم دادگاه و حبس ابدش در زندان ، نشان نداد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ