پدر گلشیفته فراهانی بستری شد + عکس

5

بهزاد فراهانی روز پنج‌شنبه – ۱۳ آذر ماه – سر صحنه تمرین یک نمایش رادیویی دچار حمله قلبی شده و با اورژانس به بیمارستان فیروزگر انتقال یافت.

همسر بهزاد فراهانی خانواده گلشیفته فراهانی پدر گلشیفته فراهانی بیوگرافی بهزاد فراهانی

صادق زنگنه – مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش – با تایید این خبر اعلام کرد: تشخیص پزشکان این بود که یکی از رگ‌های قلب آقای فراهانی گرفته است و ایشان حتما باید عمل شوند. این هنرمند قدیمی عصر روز پنج‌شنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت و از صبح روز جمعه – ۱۴ آذر ماه – به بخش سی‌سی‌یو منتقل شده است و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان به سر می‌برد.

زنگنه حال عمومی بهزاد فراهانی را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: خدا را شکر حال آقای فراهانی از روز پنج‌شنبه خیلی بهتر است و خطر برطرف شده، اما فعلا باید به مدت دو الی سه روز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر باشند.

همسر بهزاد فراهانی خانواده گلشیفته فراهانی پدر گلشیفته فراهانی بیوگرافی بهزاد فراهانی

مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو در پایان گفت: مهدی دهقان‌نیری – مدیر رادیو نمایش – ظهر امروز (۱۵ آذرماه) به نمایندگی از محمدحسین صوفی – معاون صدا – به ملاقات بهزاد فراهانی رفت.

او توضیح داد: به دلیل اینکه آقای فراهانی در بخش سی‌سی‌یو بستری هستند امکان ملاقات از ایشان چندان وجود ندارد.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. ریسا می گوید

    از خانواده بی فرهنگ فراهانی متنفرم بخاطر تربیت غلط گه شیفته وحرکات زشتش

    1. حسین می گوید

      اون داره زندگی خودشو و به شما هیچ ربطی هم نداره که در زندگی کسی دخالت کنین اینو بخاطر این گفتم که هیچ زنی در سینمای ایران جای پیشرفت نداره بجای تشکر از خانم حاتمی اون همه تهمت بهشون زدن و کاری که با خانم زهرا امیر ابراهیمی کردین .

  2. آرزو می گوید

    واژه بی فرهنگ لایق توست با این طرز گفتارت. گلشیفته چه نامردی در حق شما مردم کرده ک ب خودتون اجازه فحش و بدوبیراه میدین. سنگ دلها.

    1. نرگس می گوید

      هیچی عزیز دلم هیچ کاری نکرده! شما خودتون رو ناراحت نکنید فقط گند زده به نجابت یک زن اصیل ایرانی!!!!!

  3. eli می گوید

    اگه غربیها از ایشون استقبال میکنن نه به خاطر هنرمندی و جذابیت فوق العادشه که خیلی بهتر از اونو دارن بلکه به خاطر به لجن کشیدن هویت ایرانی وفرهنگ اصیل این مملکته که اونا بدشون نمیاد زیر سوال ببرنش وبزرگش کنن والحق که این خانم بخوبی به اونها کمک کرد