برادر شوهر پرونده زندگی عروس را بست

0

مرد جوانی که بیوه برادرش را به خاطر قصد ازدواج مجدد با شلیک گلوله کشته و گریخته بود، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران همراه مردی که همدستش بود، دستگیرشد.

 اخبار قتل اخبار حوادث

ساعت ۸ صبح چهارم آبان امسال خودروی پرایدی مقابل ایستگاه تاکسی در شهرک اندیشه غرب استان تهران متوقف شد. زن جوان درون خودرو ماند و راننده مرد برای خرید پیاده شد و به مغازه ای آن سوی خیابان رفت.دقایقی از رفتن وی نگذشته بود که صدای شلیک گلوله سکوت خیابان را شکست. اهالی وقتی سراسیمه از مغازه ها خارج شدند مشاهده کردند، دو مرد در حالی که سلاح به دست دارند، سوار خودرویی شده و بلافاصله محل را ترک کردند.

با گزارش این حادثه به پلیس ، دقایقی بعد کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران در محل حضور یافتند. آنها در بررسی از خودرو متوجه شدند زن جوان بر اثر شلیک گلوله از فاصله نزدیک کشته است.

تیم جنایی با هماهنگی قضایی و گزارش موضوع به اسماعیل برجسته، بازپرس کشیک ویژه قتل جسد را برای مشخص شدن هویت به پزشکی قانونی منتقل کردند و در همین حال متوجه مردی شدند که در حوالی خودروی پراید پرسه می زند که او را دستگیر کردند. ماموران پی بردند تصویر وی با گواهینامه مالک خودروی مورد نظر مطابقت دارد. بنابراین با اطمینان از این که همراه مقتول بوده وی را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مرد که از مرگ زن جوان شوکه شده بود، به افسر بازجو گفت: مدتی پیش با مقتول آشنا و متوجه مرگ همسرش شدم. بین ما علاقه ای به وجود آمد و تصمیم به ازدواج با هم گرفتیم، اما خانواده شوهرش زمانی که متوجه این موضوع شدند مخالفت کرده و او را تهدید به مرگ کردند که نباید ازدواج دوباره داشته باشد. روز حادثه آنها ما را تعقیب کردند و زن جوان را به گلوله بستند. با ثبت اظهارات این مرد، تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد و سرانجام کارآگاهان با شناسایی خانواده قربانی حادثه و تحقیق از آنها متوجه شدند او در صدد ازدواج بوده و از سوی خانواده شوهرش تهدید شده است.

با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و در ادامه تحقیقات پی بردند برادرشوهر مقتول در این جنایت نقش داشته است. زمانی که ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، معلوم شد او خانه اش در شهرستان را ترک کرده و همراه پسرعمویش به مکانی نامعلوم رفته اند و کسی از این دو نفر خبری ندارد.

بنابراین مخفیگاه های احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد تا سرانجام دو روز پیش و با گذشت ۳۸ روز از وقوع حادثه کارآگاهان مطلع شدند متهمانی که در تعقیبشان هستند، به شهرستان شهریار آمده اند و در خانه ای پنهانی زندگی می کنند که ماموران با اعزام به محل فوق آن دو را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران بازجویی شدند و یکی از آنها که برادر شوهر مقتول بود، به جنایت اعتراف کرد و دیگری پذیرفت که در تهیه سلاح برای عامل جنایت و برای اجرای نقشه اش که کشتن عروس خانواده بوده، وی را همراهی کرده است.در ادامه تحقیقات، عامل جنایت درباره انگیزه اش گفت: برادرم و همسرش در این اواخر دچار مشکلاتی شده بودند که همین موضوع سرانجام منجر به این شد که برادرم خودکشی کند و جانش را از دست بدهد. من و خانواده ام همسرش را در مرگ او مقصر می دانستیم و همین موضوع باعث شد از بیوه برادرم کینه به دل بگیرم.

وی اضافه کرد: ۴۰ روز از مرگ برادرم گذشته بود که متوجه شدم همسرش قصد ازدواج با جوانی را دارد با اطلاع از این ماجرا دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم به کشتن او گرفتم. پسر عمویم سلاح کلتی را برایم تهیه کرد و دو نفری برای کشتن عروسمان به خانه اش رفتیم که از تصمیم مان باخبر شده و همراه مردی که قرار بود با وی ازدواج کند، آنجا را ترک کرده بود. با فرار آنها به تعقیبشان پرداختیم تا سرانجام رد آنها را در شهرک اندیشه یافتیم و من با شلیک ۵ گلوله اورا کشتم.

با ثبت اظهارات متهم و همدستش برای آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ