گدای میلیونر دستگیر شد + عکس

0

«آرش رخزادی » افزود: در راستای اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان، ماموران شهرداری سنندج در ترمینال این شهر مشغول گشت زنی بودند که پیرمرد ۵۹ ساله ای را در حین تکدی گری شناسایی و جهت بررسی وضعیت به مجتمع جمع آوری و ساماندهی متکدیان منتقل کردند.

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود درآمد گدایان انواع گدایی

وی افزود: پس از انتقال و بررسی وضعیت، از این فرد سه عدد کارت عابر بانک به دست امد که موجودی یکی از این کارت ها بیش از ۵۱۰ میلیون ریال بود.

وی از معرفی این فرد متخلف به مراجع قضایی در چند روز آینده خبر داد و افزود: این متکدی ساکن سنندج نیست و از یکی از شهرستان های استان جهت تکدی گری به سنندج آمده است.

رخزادی در خصوص آمار متکدیان جمع آوری شده در هشت ماهه امسال نیز گفت: از ابتدای سالجاری ۲۶۹ متکدی از سطح شهر جمع اوری شده که از این تعداد ۱۵۷ مرد و ۱۱۲ نفر هم زن بودند.

وی در خصوص بررسی وضعیت متکدیان جمع آوری شده افزود: ۱۷۱ نفر از متکدیان جمع آوری شده در سالجاری متعهد به ترک تکدی گری شدند و ۲۸ نفر هم به علت نداشتن سرپناه در مجتمع اسکان داده شدند.

به گفته وی ۵۴ نفر از متکدیان جمع آوری شده نیز به شهرستان های محل سکونتشان منتقل شدند و ۱۴ نفر از کودکان جمع آوری شده نیز با اخذ تعهد تحویل خانوادهایشان شدند و یک نفر هم به مراجع قضایی معرفی شده است.

رخزادی با بیان اینکه رفع معضل تکدی گری نیازمند تعامل تمامی مردم و دستگاه های حمایتی است، به شهروندان توصیه کرد به ظاهر متکدیان توجه نکند.

وی همچنین از جمع آوری افراد کارتن خواب در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به سرد شدن هوا نیروهای این شهرداری بصورت شبانه نسبت به جمع آوری افراد کارتن خواب و بی سرپناه و اسکان در مجتمع متکدیان اقدام خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج همراهی و تعامل شهروندان سنندجی را در مقابله با تکدی گری و هرگونه سوء استفاده افراد سودجو از احساسات مردم این شهر ضروری خواند و افزود: دستگاه های حمایتی نیز در حمایت از خانواده های ضعیف و نیازمند واقعی، خدمات ارزنده ای انجام می دهند.

منبع:ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ