خطر کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس بخاطر شکایت وحید هاشمیان

0

وحید هاشمیان جدیدترین طلبکار پرسپولیس است که توانسته علیه این تیم حکم بگیرد.

درباره وحید هاشمیان آخرین چیزی که به ذهن می‌رسد، جنجال است… وحید چه آن زمان که در اوج فوتبالش بود و چه حالا که به فکر مربیگری است،‌ همیشه تلاش کرده دور از حاشیه و جنجال باشد اما حالا ناخواسته امکان دارد در متن یک جنجال بزرگ قرار بگیرد.

وحید هاشمیان بابت طلب خود از پرسپولیس شکایت کرده و حکم کسر ۶ امتیاز را هم گرفته اما از آنجایی که دوست ندارد جنجال درست کند، موضوع را رسانه‌ای نکرده و از مدیران پرسپولیس خواسته طلب او را بپردازند.

اگر پرسپولیس ظرف روزهای آینده بدهی‌اش به هاشمیان را پرداخت نکند، وحید می‌تواند حکم کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس را به جریان بیندازد اما مهدی خواجه‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس به خبرآنلاین می گوید:« شکایت وحید به فیفا نبوده است. او همین جا و از طریق کمیته انضباطی خودمان برای طلبی که از دوره مدیریت قبلی داشته شکایت کرده است. کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده ، رای به نفع او داده و ما موظفیم این بدهی را پرداخت کنیم. نه وحید کسی است که این مشکل را از طریق دیگری پیگیری کند و نه ما کسانی هستیم که رای را نپذیزیم. از او زمان گرفتیم تا بتوانیم مشکل را بزودی حل کنیم.» البته ماجرای کسر ۶ امتیاز را یکی از مسئولان عالیرتبه تیم در تماس هایش با مدیران پیشین تیم گفته و از آنها برای نحوه برخوردشان با یکی از آرامترین و با اخلاق ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس گلایه کرده بود. ماجرای هاشمیان و پرسپولیس به آن دورانی برمی‌گردد که وحید از پرسپولیس جدا شد. روزی که وحید با پرسپولیس به توافق نرسید و از این تیم رفت، همه می‌دانستند بخش عمده‌ای از مبلغ قراردادش با پرسپولیس را نگرفته است اما وحید از آنجایی که اصلاً اهل جنجال نیست، بی‌سروصدا به دیدار مسئولان وقت باشگاه رفت. آن زمان هاشمیان ۳۲۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشت اما به او گفتند شما فقط صد و چند میلیون طلب داری. می گویند سعید شیرینی به هاشمیان گفته بود:« مابقی مبلغ را جریمه شده‌ای» که این جمله با اعتراض وحید مواجه شد و جالب اینجاست که به وحید پیشنهاد دادند یک نامه درخواست بخشش برای مدیرعامل بنویسد تا طلب خود را تمام و کمال بگیرد. گویا این پیشنهاد به وحید «بر» خورده و او ترجیح داده کارش را به جای خواهش و التماس (!) از طریق قانون پیگیری کند. البته شیرینی این خاطره را به کلی رد می کند و می گوید:« این چیزی که می گویید را اصلا یادم نمی آید. او برای تسویه حساب پیش عاشوری رفته. وحید بازیکن با اخلاقی است. بعید می دانم که از پرسپولیس شکایت کرده باشد!»

حالا قانون می‌گوید پرسپولیس باید طلب ‌هاشمیان را تمام و کمال بپردازد. هاشمیان اصلاً دوست نداشت این موضوع رسانه‌ای شود اما این خبر درز پیدا کرد و حالا باید منتظر واکنش‌ها ماند!

(روزنامه خبرورزشی)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ