سرکردگان داعش چگونه دختران ایزدی را انتخاب می کنند

0

یک زن آزاد شده از گروگان داعش می‌گوید: گروههای تروریستی زنان ایزدی را پس ازتصرف روستاها به صف می کردند و شبه نظامیان داعش برای انتخاب کنیزان خود می آمدند؛ اول سران و سرکردگان بودند که زیباترین‌ها را انتخاب می کردند و بعد نوبت به دیگر شبه‌نظامیان مسلح می‌رسید.

 عکس داعش زن داعش زن ایزدی دختر ایزدی اخبار داعش

خبرنگار اعزامی روزنامه لیبراسیون به “دُهوک” در اقلیم خودمختار کردستان عراق، در دیداری با دو زن ایزدی که توانسته اند از دست داعش گریخته و به دُهوک پناه بیاورند گفت وگو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، این زن ایزیدی می افزاید: دختران صورت خود را با ذغال سیاه می کردند تا زیبایی آنها پنهان بماند؛ آنها از حمام گرفتن خودداری می کردند تا کثیف و ژنده پوش به نظر آیند.

اومی گوید: داعشی ها ما را شیطان پرست و بت پرست می دانستند و زمانی که به اسارت گرفته می شدیم انتظار کمترین ترحمی را نمی توانستیم داشته باشیم.

به گفته وی، یک دخترجوان در کمتر از چند دقیقه که اجازه گرفت به دست شویی برود، با روسری خودرا به دار آویخت. به گفته “عدر”، دختران تصمیم داشتند در اولین فرصت دست به خودکشی بزنند.

خشم سرکرده تروریست از بازداشت همسرش

بازداشت همسر “ابوعلی الشیشانی” ، در میان برخی از گروه های لائیک تندروی که به داشتن روابط مستمر با گروه های مسلح در منطقه جرود عرسال معروف هستند، سر وصدا به پا کرده است.

به نوشته روزنامه لبنانی السفیر ، بازجویان گفته اند که بازداشت ” آلاء العقیلی” همسر یکی از سرکردگان جبهه النصره به نام ” أبوانس الشیشانی ” و برادر او به نام ” راکان العقیلی ” و پسرانش نیز به همین اندازه برای گروه های مسلح اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار السفیر ، بازداشت همسر الشیشانی ، أبوانس را به خشم آورد و درنتیجه وی با یکی از بزرگان مسئولان ” مرکز علمای مسلمان” تماس گرفت و از او خواست که فوراً برای آزادی همسرش وارد عمل شود.

وی تهدید کرد که درصورت آزاد نشدن همسرش یا آسیب دیدن وی یا یکی از فرزندانش، مشکلات عظیمی به وجود خواهد آمد.

آمریکا با ایران قدرتمند کنار می آید

خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت :امریکا محتاطانه می آموزد که با نقش قدرتمندتر ایران در عراق کنار آمده و آن را بپذیرد.

این خبرگزاری افزود: آمریکا که در خلال سال های اشغال عراق ، دوئل بی رحمانه ای با ایران داشت ناگهان این دو کشور در کنار هم به فعالیت پرداختند و این در زمانی است که هر دو کشور با دشمنی مشترک و مخرب به نام داعش مواجه هستند.

حمله هوایی ایران در عراق طی روزهای گذشته، آخرین مظهر نقش روبه رشد و پرقدرت تهران در جنگ بغداد علیه شبه نظامیان داعش است. در زمان دولت جرج بوش، چنین اقدامی یک مداخله تلقی می شد اما جان کری از این اقدام ایران استقبال کرده و تغییر لحن وزیرخارجه امریکا قابل توجه بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ