دعا کنید بازیگر «پرده‌نشین» به هوش بیاید + عکس

0

تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» درخصوص وضعیت درمانی احمد علامه دهر، بازیگر «پرده‌نشین» که صبح روز گذشته در حین بازی در این مجموعه دچار عارضه مغزی شد، گفت: این بازیگرهم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد، و کاملا بی‌هوش است؛ مردم برایش دعا کنند که ان‌شاءالله هر چه زودتر به هوش بیاید.

 بیوگرافی سید محمود رضوی بیوگرافی احمد علامه دهر بازیگران سریال پرده نشین

محمود رضوی با بیان اینکه علامه‌دهر در سریال پرده‌نشین در نقش «خادم حرم امام رضا (ع)» ایفای نقش کرده است، ادامه داد: در حال حاضر آقای علامه دهر، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و چند نفر از عوامل سریال و همچنین خانواده وی در یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد در کنار او هستند. وی پس از یک عمل پنج ساعته اکنون در بخش آی‌سی‌یو به سر می‌برد و کاملا بی‌هوش است.

وی توضیح داد: ظاهرا آقای علامه‌دهر فشار خون داشته است و همین مسئله باعث خونریزی شدید مغزی و در نهایت سکته مغزی وی شده است. در حال حاضر ایشان بی‌هوش هستند، مردم برایش دعا کنند که زودتر حالش خوب بشود.

وی در پاسخ به اینکه آیا نقش احمد علامه‌دهر در سریال «پرده‌نشین» به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: وی نقش یکی از خادمان حرم امام رضا (ع) را بازی می‌کرد که نقشش اخیرا به پایان رسید. تمام امیدمان این است که حال ایشان زودتر خوب شود و به هوش بیاید.

بیوگرافی سید محمود رضوی بیوگرافی احمد علامه دهر بازیگران سریال پرده نشین

تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» در پایان اعلام کرد: گروه تولید اکنون در شهر مشهد مشغول ضبط سکانس‌های پایانی این مجموعه هستند که فکر می‌کنم طی روزهای اخیر تصویربرداری کلی «پرده‌نشین»‌ به پایان برسد.

احمد علامه‌دهر بازیگر سریال «پرده‌نشین» صبح روز چهارشنبه، ۱۲ آذر ماه در حالی که مشغول بازی در این مجموعه در حرم امام رضا (ع) بود، دچار عارضه مغزی شد و پس از انتقال وی به بیمارستان شهید کامیاب مشهد، پس از پنج ساعت عمل جراحی هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

احمد علامه دهر در سریال «مختارنامه» در نقش عبدالرحمن بن شریح، یکی از یاران نزدیک مختار ایفای نقش کرده بود. (ایسنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ