قتل خواهر به خاطر نپذیرفتن ازدواج مجدد

0

دادگاه پسر جوانی که به دلیل مقاومت خواهرش برای ازدواج مجدد، او را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، برگزار شد.

پنجم فروردین ماه امسال بود که به دنبال تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس در جریان وقوع یک فقره قتل قرار گرفت و به سرعت تیمی از کارآگاهان را برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام کرد.

پیکر بی‌جان زنی میان‌سال که در کنار خیابان افتاده بود نخستین صحنه‌یی بود که ماموران با حضور در صحنه جرم با آن روبه‌رو شدند. تحقیقات اولیه تیم پزشکی در صحنه جرم از جسد مقتول نشان می‌داد که زن میان‌سال ساعت‌ها پیش به علت خفگی به قتل رسیده و در کنار جاده رها شده است.

به این ترتیب جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و همزمان تحقیقات ماموران برای شناسایی هویت زن میان‌سال آغاز شد. بررسی‌هایی که با موفقیت چندانی همراه نبود و آثار به هم ریختگی در صحنه جرم نشان می‌داد که قاتل با نقشه قبلی، تمامی مدارک شناسایی مقتول را به سرقت برده است.

با این حال پرونده با کندی پیش می‌رفت که رجوع پسری جوان به پلیس آگاهی، باعث فاش شدن هویت مقتول شد. پسر جوانی که با ثبت شکایت خود در پلیس آگاهی ماموران را در جریان مفقود شدن ۲۰‌روزه خواهر ۵۰ساله‌اش قرار داد.

همزمان کارآگاهان با رجوع به بانک اطلاعاتی خود موفق به دستیابی به سرنخ‌های مهمی از هویت مقتول شده بودند به گونه‌یی که مقایسه اطلاعات به دست آمده با اظهارات شاکی جوان، شکی باقی نمی‌گذاشت که مقتول همان زن ۵۰ ساله‌یی است که ۲۰ روز است از او خبری در دست نیست.

به این ترتیب تحقیقات از خانواده مقتول آغاز شد که در جریان آن پرده از جنایتی هولناک فرو افتاد. در حالی که تحقیقات ماموران از خانواده زن میان‌سال ادامه داشت خواهرزاده مقتول به پلیس آگاهی مراجعه و ادعا کرد که چند روز پیش، مدارک شناسایی و طلا و جواهرات خاله‌اش را در خودروی دایی‌اش دیده است. ادعایی که به سرعت دستگیری برادر مقتول را به عنوان متهم اصلی پرونده به دنبال داشت.

در حالی که تمامی شواهد از وقوع قتل به دست برادر خبر می‌داد اما متهم به انکار دست داشتن در قتل زن میان‌سال ادامه می‌داد اما وقتی با مدارک شناسایی خواهر خود که پس از عملی کردن نقشه قتل خود آنها را به سرقت برده بود، لب به اعتراف گشود و به قتل خواهر خود اعتراف کرد.

قاتل در اعترافات خود، مقاومت خواهرش از ازدواج مجدد را عامل اصلی قتل عنوان کرد و گفت: به خاطر اختلافاتی که با خواهرم داشتیم روز حادثه یک نوشیدنی مسموم تهیه کردم و به خانه خواهرم رفتم و از او خواستم تا برای صحبت در خصوص برخی اختلافات، سوار ماشین من شود. زمانی که خواهرم نوشیدنی مسموم را نوشید، بیهوش شد و ازحال رفت.

گوش سپردن به اعترافات متهم، بدون کشیدن تاسف‌های پی در پی امکان پذیر نبود. او ادامه داد: وقتی خواهرم از هوش رفت، گردنش را به صندلی بسته و به سمت جاده تلو حرکت کردم. پس از رسیدن به جاده تلو و اطمینان از مرگ خواهرم، جسد را از ماشین بیرون انداختم و به خانه خواهرم
رفتم و طلا و جواهرات و مدارک شناسایی وی را نیز سرقت کردم.

با اعترافات صریح متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری ارجاع شد که پس از رضایت خانواده، پرونده از نظر جنبه عمومی مورد بررسی قرار گرفت و صدور حکم به جلسه بعدی دادگاه موکول شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ