شخصیت سال ۲۰۱۴ از نگاه مجله تایم

0

مجله آمریکایی تایم شخصیت سال ۲۰۱۴ این مجله را انتخاب کرد.

مجله آمریکایی تایم “پزشکان، پرستاران و شماری از افرادی که در زمینه مبارزه با ویروس ابولا در غرب آفریقا تلاش کردند” را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۴ انتخاب کرد.

تایم در مورد چرایی انتخاب این پزشکان، پرستاران و امدادگران به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۴، نوشت: این افراد برای نجات زندگی مبتلایان به ویروس ابولا جان خود را به خطر انداختند.

پیش از این مجله تایم، این نامزدها را برای انتخاب شخصیت سال این مجله معرفی کرده بود.دو گروه‌ و ۶ چهره سرشناس این فهرست هشتگانه را تشکیل می‌دادند. از نکات جالب توجه اسامی معرفی شده در سال جاری، حضور معترضان به کشته شدن جوانی ۱۸ ساله در شهر فرگوسن در ایالت میسوری است که توسط افسر پلیس کشته شده است. ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه)، تیلور سویفت (خواننده آمریکایی موسیقی پاپ)، مسعود بارزانی (رئیس اقلیم کردستان عراق)، جک ما (بنیان‌گذار وب‌سایت علی‌بابا)، تیم کوک (مدیر عامل شرکت اپل) و راجر گودل (رئیس لیگ ملی فوتبال- فوتبال آمریکایی) نامزدهای دیگر امسال بودند.

گفتنی است؛ خوانندگان این مجله نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند را به‌عنوان شخصیت سال انتخاب کردند. آقای مودی در رای‌گیری آنلاین ۱۶ درصد از ۵ میلیون رای را به خود اختصاص داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ