علت کناره‌گیری باقری‌لنکرانی از انتخابات از زبان خودش

0

امیر امیرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تشکیل ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در راستای خلق حماسه سیاسی و حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی با حضور طلاب مدرسه معصومیه قم تشکیل شده است و سلسله جلساتی در این خصوص تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه شب گذشته این ستاد با حضور باقری لنکرانی و حجت‌الاسلام روانبخش برگزار شد بیان کرد: در این جلسه دکتر لنکرانی به تشریح مطالب مطرح شده در دیدار با آقای جلیلی و مسائلی که باعث کنار کشیده شدن ایشان شد پرداخت.

دبیر ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان باقری لنکرانی در جلسه این ستاد اظهار کرد: آقای لنکرانی بعد از جلسه با دکتر جلیلی و پس از اینکه از حضور ایشان در عرصه مطمئن شدند کناره‌گیری کردند.

وی با اشاره به تقدیر باقری لنکرانی از حمایت طلاب مدرسه معصومیه تاکید کرد: ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی تلاش خود را همان‌گونه که برای لنکرانی به کار گرفت، برای دکتر جلیلی نیز انجام خواهد داد.

امیرگان با اشاره به اینکه طلاب نیز در این جلسه سوالاتی را از آقای لنکرانی پرسیدند افزود: بیشتر سوالات در ارتباط با کناره‌گیری ایشان بود و باقری لنکرانی نیز علت کناره‌گیری خود را پرهیز از رقابت درون گفتمانی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی منطبق با انقلاب و به دنبال ارتباط با غرب و پررو کردن غرب نیست یادآور شد: در این جلسه حجت‌الاسلام روانبخش نیز به دیدار و جلسه سه ساعته کمیته پنج نفره با سعید جلیلی اشاره کرد و اعلام داشت جبهه پایداری بعد از اینکه از مبانی آقای جلیلی اطمینان کامل پیدا کرد به حمایت از وی پرداخت.

دبیر ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه گروه‌های زیادی از دکتر جلیلی حمایت کرده‌اند خاطرنشان کرد: تیمی که قرار بود برای آقای لنکرانی فعالیت کند در اختیار دکتر جلیلی است و برنامه کاری را با آقای جلیلی تنظیم کرده و ستادهای لنکرانی در اختیار جلیلی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: خط کشی دکتر جلیلی با جریان انحراف برای جبهه پایداری محرز شده است و ایشان خط کشی پررنگی با حلقه انحراف دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ