الهام پاوه نژاد در کنار مادرش + عکس

0

الهام پاوه نژاد، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون به دعوت شبنم مقدمی به چالش «به احترام مادران سرزمینم» پیوست و عکسی از خودش و مادرش منتشر کرد.

 همسر الهام پاوه نژاد مادر بازیگران خانواده بازیگران خانواده الهام پاوه نژاد بیوگرافی الهام پاوه نژاد

در متن منتشر شده این بازیگر زن آمده است:

«امروز روز خوبی شروع نکردم… درد و اسید معده و مکافات های مربوطه…. مثل همیشه به خانه پدر و امنیتش پناه بردم و با تمام بی رمقی و ناتوانی بهترین حالی که از مادر، همیشه عاشق،همیشه جان و وام می گیرم را در دعوت عزیز دوست جانم شبنم مقدمی و مادرانه اش، به اشتراک می ذارم و از دوستان دیگرم برای شرکت در این حرکت قدرشناسانه دعوت می‌کنم.. الهی همه مادران را سلامت و سایه شون محفوظ بدار، خدا مادران از دست رفته را قرین رحمت و ارامش قرار دهد….الهام کردا/شهرام حقیقت دوست/ غزل بدیعی/علی بوستان/بهنوش طباطبایی/ پیمان خازنی».

چندی پیش جمعی از بازیگران با انتشار عکس‌هایی از مادرانشان به چالش «به احترام مادران سرزمینم» پیوستند و تعداد دیگری از همکاران خود را به این کار دعوت کردند .

نخستین بار صفحه ای به نام «مادر»، نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ را به این چالش مادرانه دعوت کرد

گلاره عباسی، ستاره اسکندری و احسان کرمی عکس هایی را در این رابطه منتشر کرده اند.

الهام پاوه‌نژاد (متولد ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. و در رابطه با همسر این بازیگر باید به اطلاع برسانیم که تا الان نه اسمی و نه عکسی از همسرش منتشرشده ، شاید هم اصلا ازدواج نکرده .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ