حادثه خونین در سفر وزیر بهداشت به کردستان

0

صبح امروز کاروان هیئت همراه وزیر بهداشت در دومین روز از سفر خود به کردستان، سنندج را به سوی شهرستان‌های شمالی کردستان ترک کرد.

تصادف وزیر بهداشت اخبار حوادث
دقایقی پس از خروج این کاروان از سنندج و در نزدیکی شهرستان دیواندره سانحه رانندگی برای یکی از ماشین‌های همراه وزیر اتفاق افتاد.

در جریان این حادثه رانندگی یک نفر در محل وقوع تصادف جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان دیواندره منتقل شدند.

در جمع مصدومین این حادثه رانندگی فرزام بیجارپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز حضور دارد.

در پایان می‌توان به ذکر چند نکته اشاره کرد، از جمله اینکه با توجه به اینکه استان کردستان یک استان کوهستانی و دارای جاده‌های پرتردد بوده و هم‌اکنون بسیاری از مسیرهای این استان با برف و کولاک مواجه است، آیا وجود کاروان عریض و طویل وزیر بهداشت آن هم در قالب سفری که فقط برای بازرسی و بررسی امکانات بهداشتی و درمانی کردستان به راه افتاده است، ضروری بوده است؟

آیا نمی‌شد که آقای وزیر به جای به راه انداختن این کاروان پرخطر از یک هلی‌کوپتر برای بازدید از امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های مختلف کردستان استفاده کند؟ سفر وزیر بهداشت از لحاظ کاری با هیچگونه تحولی از سوی بهداشت و درمان کردستان همراه نبوده و حالا چندین خانواده کردستانی نیز داغدار شده‌اند. تنها گذاشتن مصدومان این حادثه از سوی وزیر بهداشت برای سال‌ها خاطره‌ای تلخ را در اذهان کردستانی‌ها نسبت به آقای وزیر به دنبال خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ