قتل پدر با ضربه هاونگ

0

راز پسر جوان که پدرش را با ضربه هاونگ به قتل رسانده بود، پس از ۹ ماه فاش شد.

 هفتم فروردین امسال مردی برای چرای گوسفندانش به حوالی رودخانه ای در حوالی شهرستان شازند رفته بود که با جسد مرد سالخورده ای روبه رو شد. او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و موضوع را گزارش داد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل فوق اعزام شده و با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا و هماهنگی قضایی پیکر مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیس برای رازگشایی این جنایت آغاز شد. در این مرحله، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند علت مرگ این مرد اصابت ضربه های سنگین به سر وی بوده است.

در ادامه جستجو های پلیس، خانواده ای با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی عنوان کردند پدرشان دو روز قبل از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده از این خانواده روستایی متوجه شدند، مشخصات مرد گمشده با مقتول مطابقت دارد.

تحقیقات از این خانواده نشان می داد، مقتول با فردی اختلاف نداشته و نمی دانند چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این جنایت زده است.

تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت تا این که با گذشت ۹ ماه از وقوع حادثه، روزهای پایانی هفته گذشته کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای این خانواده با یکدیگر اختلاف داشته و احتمال این که آنها مرتکب جنایت شده باشند، وجود دارد بنابراین با ظنین شدن به اعضای خانواده مقتول آنها به پلیس آگاهی فراخوانده شده و جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند، اما همگی مدعی شدند در مرگ پدرخانواده نقشی نداشته اند.

تحقیقات با توجه به ثبت اظهارات متناقض آنها ادامه یافت تا این که دو روز پیش اعتراف کردند که عامل جنایت یکی از پسران مقتول به نام سعید است.

سعید با افشای راز قتل گفت: روز حادثه من همراه دیگر اعضای خانواده مهمان خانه پدری بودیم و با هم حرف می زدیم. همان موقع من و یکی از برادرانم بر سر مسائل خانوادگی با پدرمان دعوا کردیم. با بالا گرفتن درگیری من کنترلم را از دست دادم و با هاونگ آشپزخانه ضربه ای به سر پدرم وارد کردم که او بشدت زخمی شد و کف اتاق افتاد و جان باخت.

وی اضافه کرد: پس از آن اعضای خانواده ام در رابطه با این حادثه سکوت کرده و شب هنگام من جسد پدرم را به حوالی رودخانه برده و آنجا رها کردم تا با این صحنه سازی پلیس به من و خانواده ام مشکوک نشود.

سرهنگ احمدرضا چگنی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم به قتل، او با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی و دیگر اعضای خانواده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ