شناسایی کلاهبردار چند صد میلیونی (چک های بانکی مسروقه) در تهران + عکس

0

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: جوانی ۲۸ ساله که با استفاده از چک های بانکی مسروقه اقدام به کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

حوادث تهران اخبار کلاهبرداری اخبار سرقت اخبار دزدی اخبار تهران
به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ سعدالله گزافی افزود: این متهم بنام ‘امیر . الف’ متولد سال ۱۳۶۶ در مناطق شرق تهران همچون پاسداران، تهرانپارس و نارمک اقدام به کلاهبرداری می کرد.
وی اظهار کرد: در بررسیهای بعمل آمده از متهم دهها فقره چک بانکی بدست آمد که عمده آنها از داخل خودرو سرقت شده بود.
گزافی بیان کرد: ده ها مالباخته که اقدام به فروش اقلام و تجهیزاتی همچون برنج ، خرما، ساعت، عینک، عطر، تلویزیون LCD، لپ تاپ، تجهیزات رایانه کردند با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم به دهها فقره کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرد افزود: این فرد عنوان کرد که اموال خریداری شده را کمتر از ۲۴ ساعت و با قیمتی پایین تر از قیمت بازار به فروش می رساند.
وی با اشاره به احتمال افزایش تعداد شکات و مالباختگان از تمامی افراد که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ