جنایت در خانه مجردی دختر جوان

0

دختر شیشه ای که در پاتوق خود مرد معتاد با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در آخرین جلسه از خود دفاع کرد.

دختر معتاد دختر تهرانی اخبار حوادث

۱۹ مرداد سال جاری، ماموران کلاتری ۱۳۲ شهرزیبا در جریان مرگ مشکوک مرد جوانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله برای تحقیق در محل حادثه حاضر و با جسد مردی به نام پرویز روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. ماموران و جمشیدی بازپرس کشیک قتل تهران به تحقیق در این رابطه پرداختند.

یکی از شاهدان در جریان تجسس ها به ماموران گفت: در طبقه بالایی خانه ما دختری به نام بهناز به صورت مجردی زندگی می کند. آن روز از خانه آنها صدای درگیری شنیدم و وقتی به طبقه بالا رفتم در خانه باز بود و مقتول خونین در پذیرایی افتاده بود. دختر جوان دیگری هم بلافاصله از خانه فرار کرد. من هم پلیس و اورژانس را در جریان قرار دادم.

با این اظهارات همزمان با تحقیقات کارآگاهان به دستور بازپرس، این دختر جوان را بازداشت کردند.

وی پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: من در این خانه به تنهایی زندگی می کردم و به شیشه اعتیاد داشتم. برای همین در پاتوق خرید مواد با دختر جوانی به نام آزیتا آشنا شدم که او هم معتاد به شیشه بود. آزیتا همیشه با مقتول به خانه من می‌آمد و با هم شیشه مصرف می‌کردیم. روز حادثه پس از مصرف مواد آزیتا و پرویز با هم درگیر شدند. وقتی درگیری آنها بالا گرفت ناگهان آزیتا با چاقو چند ضربه به پرویز زد. من شوکه شده بودم و مقتول هم خونین نقش بر زمین شده بود که آزیتا به سرعت از خانه من فرار کرد.

با این اظهارات ماموران به تحقیق در این خصوص پرداختند و خیلی زود متهم اصلی را دستگیر کردند. این دختر در بازجویی ها به ماموران گفت: من و پرویز با هم دوست بودیم و همیشه به خانه بهناز می رفتیم. آن روز داشتم با چاقو گردو می شکستم که با پرویز درگیر شدم و در حالیکه مواد کشیده بودم با چاقو به او ضربه زدم.

با اعتراف این دختر وی با قرار قانونی روانه زندان شد. این دختر جوان صبح دیروز در آخرین جلسه بازپرسی خود در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران به بازپرس گفت: باور کنید قصد کشتن نداشتم و فقط لحظه ای کنترلم را از دست دادم. پس از این جلسه قرار است به زودی کیفرخواست این پرونده صادر و دختر جوان در مقابل قضات دادگاه کیفری بایستد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ