مرگ غم انگیز یک دختر فداکار،به دلیل کمک به ۲ دختر نوجوانی که در دستشویی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند + عکس

0

یک دختر جوان ۲۳ ساله در جریان کمک کردن به ۲ دختر نوجوانی که در دستشویی رستوران مشهور ” مک دونالدز” مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند، توسط یکی از متجاوزین سرش به زمین اصابت کرد و کشته شد، صدها تن به خاطر ادای احترام برای فداکاری دختر جوان در شهر برلین و در دانشگاه او تجمع کردند تا یاد و خاطره او را زنده کنند. آنها از دولت آلمان برای “توگسی آلبایراک ” کشته شده درخواست نشان افتخار ملی را داشتند.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی در دستشویی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی

 ویدئو دوربین مداربسته لحظه ای را نشان می دهد که دختر دانشجوی جوان پس از حمایت از ۲ دختر نوجوانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند ،توسط یک پسر نوجوان مست به شدت به زمین برخورد می کند و پس از آن به کما می رود.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی در دستشویی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی

یک پسر ۱۸ ساله اهل صربستان به نام ” سان ایر” ، به خاطر حمله به دختر ۲ رگه آلمانی –ترکی ” توگسی آلبایراک”  و آزار و اذیت ۲ دختر نوجوان دیگر در حبس به سر می برد و سرانجام به حمله و ضرب و شتم به خانم ” آلبایراک “اقرار کرد.

والدین دختر جوان تصمیم گرفتند دستگاه هایی که برای حیات دخترشان به او متصل بود را در روز تولد ۲۳ سالگیش خاموش کنند بعد از اینکه پزشکان به آنها  گفتند دخترشان دیگر هرگز هوشیاری اش را به دست نمی آورد و  پس از ضربه مغزی شدید دچار حیات نباتی شده است .

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی در دستشویی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی

این ویدئو که در یک وبسایت پر بیننده آلمانی منتشر شده است ، نشان می دهد که ضارب از ماشینش بیرون می آید و به خانم “آلبایراک”  نزدیک می شود، یک مرد به طور مستمر تلاش می کند تا جلوی ضارب را بگیرد اما پسر ۱۸ ساله در یک حرکت وحشیانه به خانم “آلبایراک” حمله می کند و سرش را محکم به زمین می کوبد.

این ویدئو دلخراش نشان می دهد که چطور سر خانم “آلبایراک” به شدت به زمین اصابت می کند و سپس ضارب پس از جاری شدن خون از سر او، از صحنه می گریزد .

خانم “آلبایراک” زمانی که صدای گریه و فریاد های درخواست کمک  ۲ دختر نوجوان را از دستشویی رستورانهای زنجیره ای “مک دونالدز” در شهر فرانکفورت آلمان می شنود، مداخله می کند و به سمت صداها می رود که ۲ دختر در سن های ۱۳ و ۱۶ ساله را می بیند که مورد تجاوز قرار گرفته بودند.

خانم  “آلبایراک” ۲ دختر را از دست متجاوزین مست رها می کند و زمانی که با ۲دختر نوجوان به سمت پارکینگ در حال فرار هستند، یکی از متجاوزین که همان پسر ۱۸ ساله صربستانی است به خانم ” آلبایراک” حمله می کند و به طور وحشیانه ای سرش را به زمین می کوبد.

پس از آن خانم ” آلبایراک” ۲۳ ساله به بیمارستان منتقل می شود اما به دلیل ضربه مغزی شدید به کما می رود و به گفته پزشکان  از آنجایی که دچار حیات نباتی شده بود ،از خانواده اش خواستند بهتر این است تا دستگاه ها را از او جدا کنند چرا که دختر جوانشان دیگر هرگز به زندگی باز نمی گردد.

پدر قربانی خانم ” توگسی آلبایراک”  ملتمسانه از ۲ دختر نوجوان درخواست کرد تا در بازجویی های پلیس با آنها کمک کنند و تمام جزئیات را در اختیار آنها قرار دهند تا عاملان این حادثه دلخراش به اشد مجازات برسند.

علی ” آلبایراک” پدر قربانی خطاب به ۲ دختر نوجوانی که دخترش به خاطر آنها مرده بود ، گفت: دخترم ” توگسی ” دیگر هرگز باز نخواهد گشت اما شما دو دختر مدیون او هستید، او هرکاری برای شما انجام داد تا مطمئن شود برای شما اتفاقی نمی افتد، او حتی به خاطر شما جانش را از دست داد پس شما باید برای انجام بازجویی ها به پلیس کمک کنید.

صدها تن در یک  مراسم شب زنده داری در شهر برلین تجمع کردند تا یاد و خاطره او را زنده نگه دارند، همچنین یک عریضه بلند بالا نیز برای در خواست نشان افتخار ملی برای شایستگی و فداکاری دختر ۲۳ ساله تهیه شد که بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر آن را امضا کرده بودند.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی در دستشویی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی

رئیس جمهور آلمان ” یواخیم گوک” نیز تاکید کرد که حتما  در مورد نشان افتخار ملی خانم ” آلبایراک ” تمام تلاشش را می کند.

آقای ” گوک ” در یک بیانیه بیان کرد: مانند تمام شهروندان بی شمار دیگر من نیز پس از شنیدن این اتفاق ناخوشایند وحشت زده شدم.

وی افزود: آن دختر جوان از جانب تمام مردم آلمان قدردانی و احترام فراوان دریافت کرده است، او به عنوان یک سرمشق و الگو برای تمام مردم باقی خواهد ماند. در زمانه ای که مردمان دیگر به چیزهای کم اهمیت توجه می کنند و همه راه دیگری را در زندگی خود پیش گرفتند ، خانم ” آلبایراک ”  جوان یک نمونه واقعی شجاعت ، فداکاری و پایبندی به اخلاقیات است.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی در دستشویی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی

مراسم های سوگواری و شب زنده داری ها ،گرفتن شمع ، پلاکارد هایی با عنوان ” ممنون توگسی” و ادای احترام برای او در کل ۲ هفته گذشته در دانشگاه لیبیگ جایی که خانم ” آلبایراک” در آنجا تحصیل می کرد، برقرار بود.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی در دستشویی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی

محاکمه قاتل  نوجوان خانم ” آلبایراک” همچنان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ