انتقام مرگبار یک پدر از دوستی که ، به دخترش تجاوز کرده بود

0

پدر ۴۵ ساله دوست خود را بعد از اطلاع از تجاوز کثیف او برروی دختر نوجوانش ، با انبرهای آهنی داغ سوزاند و سپس او را خفه کرد.

چندی پیش یک پدر آمریکایی که دوست خود را که به دختر نوجوانش تجاوز کرده بود، برای شام به خانه اش دعوت می کند و آن مرد را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و سپس از افشای حمله انتقام جویانه اش به خطر تجاوز بر روی دختر بی گناه خود می‌گوید.

یک پدر آمریکایی ۴۵ ساله  که نامش فاش نشده است ، دوست خود را که ادعا می کند به دختر نوجوانش تجاوز جنسی کرده است،با فریب برای شام به خانه اش دعوت می کند .سپس بدنش را با یک جفت انبر بسیار داغ می سوزاند و او مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

او بعد از گذشت تنها ۳ ساعت از حادثه خود را به پلیس تحویل داده و در مورد تمام اقداماتش با پلیس صحبت کرد.

این پدر ۴۵ ساله در حالی که اکنون در پشت میله های زندان به سر می برد بیان کرد : ” در ابتدا قصد نداشتم او را بکشم و بعد از ضرب و شتم او که تاوان حمله متجاوزانه اش به دخترم بود ، در خواست کردم تا خیلی آرام خانه ام را ترک کند ،اما او شروع کرد به گفتن ناسزا و فریاد زدن.در همین هنگام  عصبانی شده و کنترل خود را از دست دادم.حوله ای را به دور گردنش پیچیدم و او را روی زمین کشیدم . سپس گاز را روشن کرده و انبرهای آهنی را روی آن داغ کردم و بعد از شکنجه اش او را خفه کردم .”

او ادامه داد : او میتوانست فرار کند و خود را از مرگ نجات دهد اگر آن موقع که به او اجازه دادم خانه را ترک میکرد. آیا شما میتوانید تصور کنید این مرد متجاوز ، پدر ۲ دختر مزدوج است اما هنوز این جرات را داشت که تجاوز وحشتناکی را برروی دختر معصوم و نوجوان من انجام دهد .

این پدر مسئولیت پذیر بعد از اینکه چندی پیش در دادگاه به اتهام شکنجه و قتل مرد متجاوز ، مجرم شناخته شد به ۲۵ سال زندان محکوم گردید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ