کنسرت غلام کویتی پور دوباره لغو شد؟

0

در شرایطی که از حدودا ده روز قبل اعلام شده بود که غلام کویتی پور حماسی خوان خوش صدای عرصه موسیقی بناست ۲۶ و ۲۷ آذرماه کنسرتی را در تهران برگزار کند اما در فاصله یک روز مانده به آغاز کنسرت هنوز هیچ بلیتی برای این کنسرت فروخته نشده است.

دانلود آهنگ جدید کویتی پور بیوگرافی غلام کویتی پور

تنها ارگانی که متولی فروش بلیت این کنسرت است موسسه آوای هنر است که از حدودا چند روز قبل تبلیغ کنسرت این خواننده را نیز در صفحه اصلی سایت خود قرار داده بود با این حال با گذشت چند روز از ارائه این تبلیغ، فروش بلیت آغاز نشده و بسیاری از کاربرانی که به این سایت سر می زنند تنها با این پیام مواجه می شوند که اطلاعات فروش بلیت به زودی اعلام خواهد شد.
تماس با سایر موسسات فروش بلیت کنسرتهای داخلی درباره چگونگی پیدا کردن بلیت برای شرکت در کنسرت کویتی پور هم راه به جایی نمی برد چون بلیت این کنسرت فقط و فقط از طریق موسسه مذکور عرضه می شود.
آیا بناست بلیتهای کنسرت به صورت ارگانی توزیع شود؟
پیش از این بنا بود کویتی پور در میانه آذرماه دو شب کنسرت در تالار همایشهای وزارت کشور برگزار کند اما آن کنسرت هم لغو شد و به تاریخ جدید یعنی انتهای آذرماه موکول شد. کنسرت انتهایی آذرماه هم بعید است برگزار شود مگر آن که محاسبات تازه تری درباره حضور مخاطبان در این کنسرت انجام شده باشد.
منظور از محاسبات خاص آن است که شاید دست اندرکاران برگزاری کنسرت برای آن که کنترل دقیقی بر حاضران در این کنسرت داشته باشند بلیتهای آن را فقط در اختیار نهادها و ارگانهایی خاص قرار داده تا این ارگانها باشند که با رعایت ضوابط خاص، از پرسنل خویش برای حضور در کنسرت استفاده کنند.
کویتی پور که پیشتر دو آلبوم به نامهای “غریبانه” و “خاموش” را با همکاری موزیسینهایی چون مجید رضازاده و فرزین قره گوزلو به بازار عرضه کرده بود قصد داشت اولین کنسرت حماسی خود را به رهبری ارکستر بهنام صبوحی در تالار وزارت کشور برگزار کند.
در برگزاری این کنسرت نهادهایی ماند بنیاد شهید انقلاب اسلامی و وزارت ارشاد به کمک برگزارکننده اصلی کنسرت یعنی موسسه فرهنگ و هنر حافظ آمده بودند.

دانلود آهنگ جدید کویتی پور بیوگرافی غلام کویتی پور
رهبر ارکستر: فقط گفتند کنسرت با یک روز تاخیر برگزار می شود
بهنام صبوحی رهبر ارکستر این کنسرت در گفتگو با میزان با بی اطلاعی از لغو این کنسرت گفت: ما حتی روز گذشته هم تمرین داشتیم و تمامی اعضای گروه و شخص کویتی پور در تمرین حضور داشتند و هیچ صحبتی از لغو کنسرت به میان نیامد.
وی ادامه داد: البته صحبتهایی شده بود مبنی بر اینکه کنسرت به جای ۲۶ و ۲۷ آذر با یک روز تاخیر در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه یعنی پنجشنبه و جمعه برگزار شود ولی درباره لغو چیزی نمی دانم.
“ممد نبودی” اجرا نمی شود
این آهنگساز بااخلاق با بیان اینکه در این کنسرت قطعاتی از آلبومهای “غریبانه و “خاموش” اجرا خواهد شد افزود: در کنار گلچینی از قطعات این دو آلبوم دو قطعه جدید را هم در این کنسرت رونمایی خواهیم کرد.
صبوحی درباره اینکه آیا قطعه “ممد نبودی” هم در این کنسرت اجرا خواهد شد به میزان گفت: در برنامه ما اجرای این قطعه قرار ندارد.
پاسخگوی موسسه فروش بلیت: کنسرت کویتی پور برگزار نمی شود
اظهارات بهنام صبوحی رهبر ارکستر کویتی پور در شرایطی است که تماس میزان با موسسه آوای هنر و پرس و جو درباره دلایل عدم فروش بلیت کنسرت از یکی از نیروهای حاضر در این موسسه به اینجا رسید که کنسرت کویتی پور تا اطلاع ثانوی لغو شده است.
این نیروی حاضر در موسسه آوای هنر درباره دلایل این لغو و اینکه آیا کنسرت با تاخیر برگزار می شود به این جمله بسنده کرد که “هنوز هیچ خبر تازه ای به ما ابلاغ نشده است و مشخص نیست که کنسرت مجددا برگزار خواهد شد یا نه.”
مدیر روابط عمومی: کنسرت کویتی پور برگزار می شود
بهمن بابازاده مدیر روابط عمومی این کنسرت با بیان اینکه کنسرت در تاریخهای قید شده برگزار خواهد شد به میزان گفت: بخش عمده ای از بلیتهای کنسرت در اختیار نهادهایی مانند بنیاد شهید و ارگانهای دیگر قرار گرفت و از آنجا که اقبال این نهادها برای خرید بلیت زیاد بود نهایتا سهم اندکی از بلیتها برای فروش به مخاطبان عام تعلق گرفت که آن بلیتها نیز در همان ساعات ابتدایی آغاز فروش به اتمام رسید.
بابازاده ادامه داد: یقینا کنسرت کویتی پور در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و البته که اقبالی که به تهیه بلیتها صورت گرفته نشانگر برگزاری باشکوه آن خواهد شد.
هنوز مشخص نیست که کنسرت برگزار خواهد شد یا نه؟
به گزارش میزان با این همه هنوز مشخص نیست که کنسرت حماسی خوانی کویتی پور در زمان مقرر برگزار خواهد شد یا نه. باید ۲۴ ساعت صبر کرد تا همه چیز مشخص شود.
نقل قولهای متفاوتی که در این باره وجود دارد از لغو کنسرت تا تاخیر در برگزاری آن نیز همه و همه نمایانگر آن است که برگزاری این کنسرت هنوز قطعی نشده است. در این عدم قطعیت صدالبته که حواشی جانبی که در برگزاری چنین کنسرتهای بزرگی نقش داشته اند بی اثر نبوده اند.(میزان)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ