فاجعه در کرج ؛ پیاده روی دختر برهنه در چهار راه طالقانی (عکس ۱۸+)

20

زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.

زن بی حجاب دختر بی حجاب

به گفته شاهدان عینی در این پیاده روی ، مردم هیچ عکس العملی ازخود نشان نداده اند و برای جلوگیری از عمل این خانم هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

با وضعیت مشاهده شده و قبح شکنی هرچه بیشتر زنانی که می خواهند فضای جامعه را به سمت “جامعه جنسی” سوق بدهند متاسفانه تاثیر گذارن و فعالان  و مسئولان حکومتی با تغییراتی که در حال شکل گیری است، قدم های بی رمق خود را حتی در آستانه پرتگاه  ”ارزش های اخلاقی ” نیز بر نمی دارند!

کوتاه شدن تدریجی مانتو و روسری ولباس ها ، تغییرات نامحسوسی که در پوشش زنان و مردان ایرانی درحال شکل گیری است امری اتفاقی نیست .«برهنگی نوینی»که توسط افرادی هدایت شده و تحت غالب مٌد عرضه می شود، حرکت مداوم و نرمی است که در بعضی از موارد ،با جلوگیری از آن تغییر ماهیت داده و به شکل دیگری رواج پیدا می نماید.

“پوشیدن” لباسهایی که “نپوشیدن” آنها هیچ فرقی با برهنه بودن زنان در جامعه ندارد و یا عریان ظاهر شدن اینچنینی در خیابانها،  همه و همه نشانه برنامه ریزی دقیق کسانی است که میخواهند در آینده ای نزدیک تغییرات اساسی پیرامون (غیرت، حیا و عفاف) را در جامعه رقم بزنند!


فریاد های دلسوزان بنیاد خانواده  در بزنگاه های مختلف به گوش مسئولین رسیده است ولی متاسفانه مسئولین ذی ربط در خواب خرگوشی بسر می برند.

در جامعه کنونی که شاهد پوشش های نامناسب  زنان و دخترانی هستیم که به نوعی برهنگی را به نمایش می گذارند ، اگر مسئولین امر فکر اساسی نکنند و  فرهنگسازی صحیحی در خصوص نوع پوشش های مرد و زن نداشته باشند؛ قطعاً با وجود این تحرکات در آینده ای نزدیک  تیر خلاصی بر پیکره «حجاب و عفاف و حیا و غیرت» در مملکت اسلامی زده خواهد شد.

یکی از ارزش های اخلاقی  که باعث ثبات و جلوگیری  از بی بندباری های جنسی  می شود “حیا و غیرت” است .و کسانی که در صدد رواج بی غیرتی وتَزَلزُل بنیاد خانواده ایرانی هستند آگاهانه دست به این اعمال زده و اقداماتی را صورت می دهند ولی در کنار این اقدامات انفعال مسئولین نیز خود ناآگاهانه در حال رواج بی غیرتی و فساد و تَزَلزُل در جامعه اسلامی می باشد که این مسئله گناه نابخشودنی است.

“غفلت” مسئولین موجب صدها بیماری غیر اخلاقی در سطح جامعه می شود و به مرور زمان و در بستر حرکت نرم این سّم مهلک طبعات جبران ناپذیری را بر بنیان خانواده ایرانی بر جای خواهد گذاشت.

هرچند که در سالهای اخیر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ را بارها و بارها گوش زد نموده اند و در ابتدای امسال نیز این موضوع را با عدم رضایتشان از وضعیت فرهنگ عنوان داشته و معقوله «فرهنگ» را نیز در نامگذاری سال مطرح کردند، نشان از ضعف مدیران و مسئولین نظام دراین جریان می باشد! امید است مسئولین امر در راستای منویات مقام معظم رهبری گام های موثری را برداشته تا شاهد رشد و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی  باشیم.

فرماندار کرج گفت : عده ای که با برخی اعمال خاص و جنب و جوشهایی که در کرج صورت میدهند ، دارای مشکل شخصیتی هستند ، ولی بدانند که ورود مسئولین به مقوله های آسیب شناسی فرهنگ در کرج به طور جدی پیگیری میشود.

وی توضیح داد : کسانی که که با این وضعیت خودنمایی میکنند و با اینگونه رفتار نامناسب همه جا سرک میکشند در اقلیت هستند و اکثر زنان شروند کرج را بانوان عفیفه و شایسته تشکیل میدهند .

منبع : تیتر ۱

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 20 )
  1. اکبر قربانی می گوید

    این بچه طرفداران حقوق زنان با پشت کردن به قران مجید و دستورات خداوندبرهنگی را با تکیه بر حقوق ازادی و برتریت زنان نسبت به مردان و شوهرانشان به کرسی نشانده است ولی نفهمیده ا ند که حقوق زن با سرکوبی شوهرانشان یعنی رواج فاحشگی . قانونشان باعث شده است که پدران نتوانند جلو بی بند و باری خانواده اش را بگیرند تا شاید بی غیرتی را بوجود بیاورند رهبر عزیزم ما پشت و پناهت هستیم جان فدای رهبرم ما را از این بی بند و باری نجات دهید

  2. تینا می گوید

    خدایا ما تا کجا داریم پیش میریم؟خودت کمک کن.جامعه داره تو لجن غرق میشه.دختره ی آشغال هیچکس هم جلوشو نمیگیره چه وضعیتیه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت هم نمیکشه راحت راه میره.چقد مردامون بی غیرت شدن.مخصوصا …bhn_

  3. رفیعی می گوید

    اقدام این زن به قول شما یا با برنا مه ریزی بوده یا دراثر فشار غریزه ی جنسی که به نظر من دومی محتمل تر ه چون من خودم دو سال پیش یک همچین منظره ای رو دیدم . صبح زود بود دخترم زا به مدرسه بردم و در راه برگشت دریک خیابان خیلی خلوت و در کو چه ای خلوت به همچین منظره ی مستهجنی برخوردم منتها اون مورد یک زن میان سال بود . من شوک شده بودم و راستش فکر کردم ازما بهترونه . ولی الان فهمیدم که ازما بدترون بوده . خدا آخر و عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه .

  4. مریم می گوید

    دوستان زود قضاوت نکنین. تو جه کنین . بعضی بیماری های روانی موجب میشه که فرد اگاهی نسبت به محیط اطراف خودش نداشته باشه از جمله این بیماری های روانی شیزوفرنی و افسردگی شدید دوقطبی هست . که خوب متاسفانه امار بالایی داره و خانواده ها هم بیماری فرزندانشون رو که تو بوق نمی کنند . لحظه ای غفلت از این بیماران موجب میشه که اون ها در منزل نباشند در حالی که خودشون هم علم به محیطی که در ان قرار گرفتند ندارند شاید این مورد از اون دسته بوده . در اخر اللهم اشفع کل مرضا خدایا تمام بیماران جسمی و روحی را لباس عافیت بپوشان

  5. raha می گوید

    ولی متاسفانه از این موارد کم نیست خدا آخر وعاقبت همرو به خیر کنه

  6. حسن می گوید

    درود بی کران بر این شیرزنان پیش آهنگ و ساختارشکن اصیل ایرانی.رحمت الهی بر شیر پاکی که خورده اند باد که چنین با ریسک بالا با متعصبین و متحجرین کوته فکری که فقط نوک بینی خود را می بینندمبارزه می کنند.درود بر ایشان.اینان در تاریخ سربلند خواهند شد همچون هنرمند ارزشی و محبوب مان خانم جمیله، رقصنده بی بدیل و دوست داشتنی.

    1. مائده می گوید

      خفه شو فا..

    2. فاطمه چشم آبی می گوید

      حسن آقا شما که بی اعتقاد و بی غیرتی اول ازهمه اسمتو عوض کن دوم وقتی خدا نشناسی رحمت الهی رو واسه کسی که گناه میکنه نخواه سوم از این کشور برو وبه مادر و خواهر و زن و بچت بگو لخت بگردن

    3. باغیرت می گوید

      توبرو النگو دست کن بی غیرت بعد بیا نظر بده

    4. غلام می گوید

      با درود. برای بی ادب هایی که بی منطق به شما یورش میبرند متاسفم و آرزوی رشد مغزشان را دارم.

      1. مینا می گوید

        اقای غلام رشد مغز امثال خودتو بخوای بهتره در ضمن شماها بی منطقین واقعا

    5. ایران می گوید

      بروبمیرروانی بی غیرت…

    6. صدرا می گوید

      خ ف ش و س گ که س گ هم برات زیاده

    7. سلطان می گوید

      حسن مرتیکه گمشو بااین حرف زدنت

  7. مریم می گوید

    سلام من در جواب کسی که به این خانم درود فرستاده میگم اگر ناموس شما با این وضعیت بیرون بیاد و طعمه دست مردان هوس باز وکثیف جامعه شود باز هم درود میفرستید واقعا برای شما متاسفم که اینقدر چشمان خود را کور کردید وبی غیرت هستید

  8. لاله می گوید

    خیابونا پر شده از یک مشت دختر و زن عقده ای که با خودنمایی و جلوه گری قصد دارند توجه آقایان مریض و به خودشون جلب کنند و هیچ شرمی از نشان دادن قسمت از اندامشون که در همه دنیا و در همه فرهنگها ضد اخلاقیست ندارند.تو غرب زنانی که اقدام به … فروشی میکنند هم یک محدوده ای برای خود دارند مگر اینکه اعتیاد داشته باشند و از مخ تعطیل . فقط هم مسئله به نوع لباسشون نیست .دقت کردین تعداد قیافه های لب تزریقی, گونه مصنوعی و بینی عملی و ابروهای پاچه بزی که همگی الگو از بازیگرانه زنه گذری ایران شده,چقدر رو به افزایشه. این بیماریه وحشتناکیه که دخترانه ایران را گرفته.چرا دوست دارن شبیه زنان با کمال شرمندگی کثیف به نظر برسند؟ چرا معیاره زیبائیشون این مدل چهره ها و لباس پوشیدنه ؟
    آیا به رفتار عروس ملکه انگلیس توجه کردند؟ دنیا پر از زنان موفق و زیبا و متینه که عقبه خانوادگیشون اصلا این اجازه رو بهشون نمیده خارج از چهارچوبه اخلاقی ظاهر بشن و رفتار کنن.
    متاسفم که حتی خارج از ایران هم میشه به راحتی این مدل موجوداتو بین همه آدما تمیز داد و راه خواستگاهه خانوادگیشونو پیدا کرد
    تند نوشتم ولی خواهشا پاکش نکنید.
    بذارید بخونن و بدونن چقدر مایهء خجالتن.منم زنم و عاشق رنگهای شاد و لباسهای نو و تمیزی و آراستگی .
    اما رعایت میکنم هر لباسی جایی داردو دلم نمیخواد همه جا فریبا باشم.

  9. لاله می گوید

    در ضمن حسن آقا
    کدوم ساختار شکنی .مگر هر ساختاری شکسته بشه هنره ؟
    عجبا
    شما چهار تا شوی بدجور و فیلمه غربی می بینی فکر میکنی چه خبره.
    انسان واقعی همیشه دنباله انسانیت و رشده درونیه .
    چرا از غریبه ها مایه میزارین .اگر میخواین از خودتون شروع کنین و ساختارو بشکنین .مادر و همسر و خواهر و اقوامتونو به شکستن ساختار میتونین ترغیب کنین .اگه میتونین … من دیگه حرفی با شما ندارم

  10. ایران می گوید

    از پرچمی که کنار اسمته میشه فهمید چقدر مغزت رشد کرده جناب غلام!!

  11. بهزاد می گوید

    امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۱ هست. زنان بی‌حجاب در خیابان به وفور دیده میشوند و بی‌حجابی دسته‌جمعی دارد مرزهای خود را از نبود روسری و مانتو جلوباز رد می‌کند. کاش همان هشت سال پیش مرده بودیم و این روزها را نمی‌دیدیم.

  12. محمد باقر می گوید

    لاله خیلی باحالی انشاءالله قیامت با تو محشور شم