ازدواج قربانی سرشناس اسیدپاشی + عکس

0

مجری مشهور انگلیسی پس از ۶ سال از حمله اسیدپاشی به انزوای خود پایان داد. کیت الیزابت پایپر مجری تلویزیونی یکی از شبکه های برنامه های پخش زنده در ۶ مارس ۲۰۰۸ در پورکشایر انگلستان از جانب نامزدش سابقش مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت و بینایی چشم چپ خود را از دست داد. تلاشهای “کیت” برای بازیابی چهره خود چندان نتیجه بخش نبود و این موضوع وی را بیش از پیش در مسیر انزوا و تنهایی قرار می داد.

کیت الیزابت پایپر قربانی اسید پاشی عکس اسید پاشی ازدواج مجری مشهور

شب گذشته “کیت” با انتشار تصاویری از یک میز شام خانگی در صفحه توییتر و اینستاگرام خود هواداران و همکاران سابق خود را با خبر ازدواجش متحیر و شگفت زده کرد.

دنی لینچ” نامزد سابقش “کیت” را به دلیل جدا شدن و پایان دادن به نامزدی کوتاهشان پس از ضرب و شتم و تعرض جنسی مورد حمله با اسید قرار داد. وی با انتشار تصاویری از فرزند خود به همراه نامزد جدیدش “جیمز” ، پیمان ازدواج بستند. “کیت” با اظهار تاسف از آنچه در گذشته اتفاق افتاده بود در برنامه تلویزیونی صبح امروز گفت: خوشحال هستم که “جیمز” در مسیر زندگی من قرار گرفت و حمایتهای وی منجر به بازگشت روحیه و میل به زندگی در من شد.

کیت الیزابت پایپر قربانی اسید پاشی عکس اسید پاشی ازدواج مجری مشهور

همچنین “کیت” در پایان این برنامه زنده از حکم اعلام شده که ۱۲ سال زندان برای “دنی لینچ” مدنظر گرفته شد اظهار تاسف کرد و گفت: “لینچ” باید تمام عمر خود را در زندان سپری کند و این کمترین حکمی است که برای وی در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ