یک کشته و ۴ مجروح در تصادف پراید با شتر

0

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با احشام به دلیل توجه نکردن راننده به جلو در جاده چابهار – نیکشهر یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

تصادف پراید اخبار حوادث اخبار تصادف
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ ‘محمد رضا کورسی‘ در تشریح این حادثه افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با احشام درکیلومتر ۸۵ محور چابهار – نیکشهر گروه گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شد.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید در شرایط جوی صاف و در راه دو طرفه خشک و هموار و سالم در حال تردد بوده که به علت توجه نکردن راننده به جلو با تعدادی شتر برخورد می کند که در این حادثه یکی از سرنشینان سواری پراید بر اثر شدت ضربه وارده در محل جان خود را از دست داده و چهار نفر نیز زخمی شدند.
سرهنگ کورسی با بیان این که محورهای جنوب استان دو طرفه است، از رانندگانی که قصد تردد دراین محورها را دارند خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه کافی به جلو داشته و در هنگام رانندگی در شب فقط به نور چراغ وسیله نقلیه اکتفا نکنند تا سفری ایمن و به دور از حادثه داشته باشند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ