مرد زندانی در مرخصی ۲ نفر را در گیلان کشت

0

هفته گذشته، اهالی یکی از روستاهای استان گیلان شاهد دو حادثه هولناک بودند که در جریان آن دو نفر به ضرب گلوله به قتل رسیدند. یکی از کشته‌شدگان این حادثه، مامور نیروی انتظامی رودبار است که در درگیری برای دستگیری قاتل، مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

تماس‌های خویشاوندان و ساکنان این روستا حاکی از آن است که قاتل همچنان متواری است و درخواست‌های مردم برای دستگیری او از نیروهای انتظامی افزایش یافته است. همزمان سرهنگ خیرخواه، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با «اعتماد» در تشریح روند رسیدگی به پرونده گفت: این دو قتل هفته گذشته در روستای رشته رود اتفاق افتاده و در حال حاضر پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل با جدیت ادامه دارد.

یکی از اهالی روستای رشته رود، صبح دیروز در شرح حادثه گفت: هفته گذشته یکی از اهالی روستا که مدت‌ها پیش به زندان افتاده بود، با گرفتن مرخصی به رشته رود آمد و سراغ رحمان، یکی از اهالی روستا را گرفت که حکایت درگیری‌هایش با او، از مدت‌ها پیش، دهان به دهان میان مردم روستا پیچیده بود. او ادامه می‌دهد: «این فرد وقتی به جلوی خانه رحمان رسید، پس از مدتی با او درگیری شدیدی پیدا کرد و ناگهان چند گلوله به سمت او شلیک کرد».

گلوله‌ها که از اسلحه شکاری شلیک ‌شدند، تنها پرندگان روی شاخه درخت‌ها را به پرواز در نیاوردند، بلکه خانواده رحمان که در هراس غرق شده بودند هم به سرعت خود را جلوی در خانه رساندند اما جز پیکر غرق خون او، صحنه دیگری ندیدند.

قاتل که نقشه خود را عملی کرده بود پا به فرار گذاشت و رحمان از شدت خونریزی و جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد. اما این پایان هراس اهالی محل از وقوع جنایتی هولناک در روستای کوچک‌شان نیست.

در حالی که خانواده مقتول با پلیس آگاهی تماس می‌گیرند، قاتل خود را به روستای اسکولک رودبار در نزدیکی رشته رود می‌رساند و قتل دیگری را رقم می‌زند. به گفته این شاهد عینی، روز بعد، یکی از اهالی روستا، قاتل را شناسایی می‌کند و به سرعت با پلیس آگاهی تماس می‌گیرد و از آنها درخواست کمک می‌کند که در جریان آن یکی از گشتی‌های نیروی انتظامی به محل اعزام می‌شود. اما قاتل که با دیدن ماموران نیروی انتظامی دچار هراس شده بود بی‌محابا، یکی از ماموران را هدف چندین گلوله خود قرار می‌دهد و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ خیرخواه در تشریح روند درگیری مامور نیروی انتظامی با قاتل فراری گفت: متاسفانه در این درگیری که برای دستگیری قاتل انجام شد، مامور نیروی انتظامی به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر اصابت چندین گلوله به شهادت رسید و قاتل از صحنه جنایت فرار کرد.

این در حالی است که یکی از اهالی روستا که خود در تهران زندگی می‌کند گفت: خانواده من در روستای اسکولک زندگی می‌کنند و این اتفاق باعث هراس و نگرانی آنها شده است. ما از نیروی انتظامی می‌خواهیم که هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند و قاتل را دستگیر کند. روستای ما خیلی کوچک است. مردم نگران هستند. ما هم که در تهران هستیم دستمان به جایی بند نیست.

این در حالی است که سرهنگ خیرخواه از پیگیری جدی این جنایت در روستای رشته رود خبر داد و گفت: پیگیری‌های ماموران از همان زمان اطلاع از وقوع این دو جنایت آغاز شده و انتظار می‌رود به زودی عامل این دو قتل در چنگال پلیس اسیر شود.

منبع: اعتماد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ