قیمت لیونل مسی، ۵۸۰ میلیون یورو!

0

رییس باشگاه بارسلونا قیمت لیونل مسی را ۵۸۰ میلیون یورو اعلام کرد. او گفت‌، چه بسا بار دیگر گوآردیولا را به نوکمپ بازگرداند.

به گزارش ایسنا، ساندرو روسل در گفت‌وگویی با روزنامه‌ “اسپورت” ایالت کاتالونیا درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او از جمله درباره لیونل مسی، ستاره چند ساله اخیر تیمش حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

رییس باشگاه بارسلونا در سخنانی غافلگیرکننده گفت که قیمت فروش لیونل مسی ۵۸۰ میلیون یورو است: “هر تیمی که می‌خواهد لیونل مسی را جذب کند، باید علاوه بر پرداخت مالیات، ۲۵۰ میلیون یورو هم هزینه کند این یعنی قیمت فروش مسی ۵۸۰ میلیون یورو است. همه بازیکنانی که خواستار جدایی از بارسلونا هستند، می‌توانند به خواسته خود برسند به جز یک نفر که او هم لیونل مسی است.”

همسر لیونل مسی مسئولان باشگاه بارسلونا گوآردیولا قیمت لیونل مسی ساندرو روسل پپ گوآردیولا اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

پس از پیوستن نیمار به آبی – اناری‌ها بسیاری از ناراحتی لیونل مسی سخن گفتند. یکی از این افراد یوهان کرایف، سرمربی سابق آبی – اناری‌ها بود. او معتقد است که بارسلونا باید پس از جذب نیمار، مسی را به تیم دیگری می‌فروخت اما روسل چنین نظری ندارد. او گفت: “مسی تنها باید به یک بازیکن حسادت بورزد و او هم خودش است. معتقدم که آمدن نیمار به نفع مسی است؛ چرا که از مراقبت فشرده مدافعان رها می‌شود و نفس راحتی می‌کشد. پیش از این مسی باید با چهار مدافع روبه‌رو می‌شد اما الان با آمدن نیمار این تعداد کاهش یافته است.”

رییس باشگاه بارسلونا خبر جدایی ویلانووا را یکی از بدترین خاطرات دوران حضورش در بارسلونا دانست. او گفت: “خبر خداحافظی تیتو از هدایت بارسلونا یکی از بدترین خاطرات من بود. انتخاب جانشین تیتو کار سختی برای ما بود که خوشبختانه با موفقیت از او عبور کردیم؛ چرا که تیتو گزینه‌ای ایده‌آل برای هدایت بارسلونا بود و پر کردن جای خالی‌اش برای ما سخت بود.”

او افزود: “تیتو و پزشک معالجش ساعت ۱۲ شب با من تماس گرفتند و خواستند که به نوکمپ بروم. اصلا انتظار شنیدن خبر بدی را نداشتم. نگهبانان نوکمپ با دیدن ما شگفت زده شده بودند. همه آنها می‌پرسیدند چرا در این وقت شب به اینجا آمده‌اید؟ چه اتفاقی قرار است، رخ دهد؟ تیتو و پزشکش حدود یک ساعت درباره وضعیت پزشکی او صحبت کردند. آنها گفتند که بیماری پیشرفت کرده است و در حال بدتر شدن است. پزشک ویلانووا به من گفت که او باید تحت مراقبت‌ بیشتری قرار گیرد و تمام تمرکزش را روی وضعیت سلامتی‌اش بگذارد. آنها من را در این جلسه قانع کردند. وقتی بعد از نشست به داخل اتومبیلم رفتم به خودم گفتم چه ضربه سنگینی بر من وارد شد. ویلانووا در حال حاضر مریض است و باید به او کمک کنیم. بسیاری معتقدند که پست ریاست باشگاه به معنای لذت بردن از قدرت است، اما من به جز خستگی مداوم چیزی از این پست به دست نیاورده‌ام.”

روسل درباره بستن قرارداد با خراردو مارتینوی آرژانتینی گفت: “برای جلوگیری از دخالت واسطه‌ها با خود مارتینو صحبت کردم. در این جا باید از رییس فدراسیون فوتبال پاراگوئه تشکر کنم؛ چرا که او قضیه تماسم را رسانه‌ای نکرد. برای برقراری ارتباط با “تاتا” با رییس فدراسیون فوتبال پاراگوئه تماس گرفتم و از او خواستم که شماره “تاتا” را به من بدهد. او هم کمال همکاری را با من داشت. وقتی با “تاتا” تماس گرفتم، پی بردم که او بیشتر از نزدیکان بارسلونا به این تیم عشق می‌ورزد. به همین خاطر علاقه زیادی به آوردن او به نوکمپ داشتم. بعضی از رسانه‌ها از تماس من با لوئیس انریکه نوشتند، این در حالی بود که هیچ تماسی با انریکه نداشتم.”

پپ گوآردیولا، سرمربی جدید بایرن‌مونیخ چند هفته‌ پیش در اقدامی غیرمنتظره به انتقاد از روسل پرداخت و گفت که رییس باشگاه بارسلونا می‌خواست از بیماری تیتو ویلانووا برای فشار آوردن بر او استفاده کند. روسل که پیش از این سخنان گوآردیولا را دروغ خوانده بود، بار دیگر به واکنش پرداخت و گفت: “سخنان گوآردیولا غافلگیرکننده بود. اصلا انتظار چنین سخنانی را نداشتم. آنچه گوآردیولا بر زبان آورد، اشتباه بود. او هیچ دلیل و مدرکی را هم رو نکرد. چنین سخنانی نمی‌تواند شان بارسلونا را پایین بیاورد؛ چرا که مثل قطره‌ای در دریایی بیکران است. نباید به چنین سخنانی توجهی کرد. باید هر چه زودتر چنین موضوعاتی را فراموش کرده و به آن فکر نکنیم. البته باید این را بگویم که احترام زیادی برای گوآردیولا به عنوان بازیکن و مربی قائل هستم. بیش از ۲۰ سال است که گواردیولا را می‌شناسم و با پدر او رابطه خوبی داشته‌ام.”

او افزود: “از گوآردیولا خشمگین نیستم. اگر فرصت روی دهد چه بسا بار دیگر او را به نوکمپ برگردانم. می‌خواهم با گوآردیولا و کرایف نشستی داشته باشم تا درباره سوء‌تفاهمات اخیر صحبت کنیم. البته پیش از این تلاش کردم تا با کرایف نشستی داشته باشم اما خود او قبول نکرد. اتفاقاتی که اخیرا روی داد، ابهام‌آمیز است و نه تیتو و نه بازیکنان اطلاعی در این زمینه ندارند.”

رئال‌مادرید از مشتریان جدی گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام است و حاضر است برای جذب این هافبک توانا بیش از ۱۰۰ میلیون یورو را پرداخت کند. بسیاری معتقدند که رقم فروش بیل مبالغه‌آمیز است و ارزش این بازیکن ولزی بسیار کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو است. روسل در واکنش به علاقه رئال‌مادرید به جذب بیل گفت: “زمان ثابت خواهد کرد که آیا بیل ۱۲۰ میلیون یورو می‌ارزد یا نه. باید سن و عملکرد این بازیکن توانایی ولزی را در نظر بگیریم.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ