با شکوه ترین درخت های کریسمس ۲۰۱۴ + عکس

1

هرسال با نزدیک شدن به سال نوی میلادی بسیاری از کشورها در تب و تاب هرچه با شکوه تر برگزار کردن جشن های سال نو و ثبت رکوردی جدید و متفاوت هستند. در این میان، درخت کریسمس به عنوان نماد اصلی فرا رسیدن سال نو، بیشترین نقش را در ثبت این رکوردها دارد. درادامه برترین و متفاوت ترین درخت های کریسمس سال ۲۰۱۴ را به انتخاب وبسایت هافینگتون پست مشاهده می کنید.

درخت شناور در برزیل

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت زیبا که در تالاب رودریگوی شهر ریودو ژانیرو، قرار گرفته به عنوان بزرگترین درخت کریسمس درکتاب رکوردهای گینس نیز، ثبت شده است، وزن این درخت ۵۴۲ تن است و با بیش از ۳ میلیون و چراغ رنگارنگ تزیین می شود.

درخت وارونه پاریس

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت وارونه با ارتفاع ۸۲ فوت، در یکی از مراکز خرید شهر پاریس قرار دارد.

رکود جهانی درخت کریسمس بشری

درخت کریمس جشن کریسمس

عکس های ارائه شده توسط هندوراس مقام ریاست جمهوری از مردم شرکت کننده در یک رویداد برای شکستن رکورد گینس برای بزرگترین درخت کریسمس انسان جهان، در میدان دموکراسی از خانه ریاست جمهوری در تگوسیگالپا، هندوراس، دسامبر ۱، سال ۲۰۱۴٫ بر اساس گزارش مطبوعات محلی، با ۲۹۴۵ شرکت کننده تشکیل بزرگترین درخت کریسمس انسان در جهان در شش دقیقه و ۲۸ ثانیه، هندوراس شکست رکورد های آرژانتین در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است.

تغییر رنگ درخت کریسمس مادرید

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت درخشان از ۳۰ نوامبر، در میدان کلون مادرید اسپانیا، قرار گرفته است.

درخت کریسمس کنگره امریکا

درخت کریمس جشن کریسمس

این صنوبر سفید ۸۸ فوتی چراغانی شده، اصلی ترین درخت کریسمس کنگره ایالت متحده آمریکا ست که در شهر واشنگتن در سی قرار دارد،

درخت ساخته شده از ضایعات چوب

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت کریسمس عجیب را دانش آموزان مدرسه ای در شهر رانکوره کشور استونی با استفاده از ضایعات چوب کارخانه های محلی ساخته اند. ارتفاع این درخت که از تاریخ ۳ دسامبر، آماده شده است، بیش از ۳۳ فوت است.

درخت کریسمس لگویی در سیدنی

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت غول پیکر که از ده ها هزار قطعه لگو تشکیل شده است، از تاریخ ۲ دسامبر در شهر سیدنی به نمایش درآمده است.

درخت لگویی لندن

درخت کریمس جشن کریسمس

کاتریناجونز مدل ساز لگولند، با برای برپا کردن این درخت زیبا و تنومد در غرب لندن، از ۳۰۰ هزار قطعه لگو استفاده کرده است. ساخت این درخت ۲۶ فوتی، ۴ هفته طول کشیده است.

درخت رنگارنگ برلین

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت که از چراغ های نورانی و رنگارنگ، ساخته شده است از تاریخ ۲۵ نوامبر در یکی از میدان های شهر برلین آلمان، به نمایش درآمده است.

درخت کریسمس در سئول

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت صورتی و نورانی، با ۶۹ فوت ارتفاع، در مقابل تالار پلازای شهر سئول کره جنوبی، قرار گرفته است.

درخت کریسمس لیتوانی

درخت کریمس جشن کریسمس

اجرای برنامه های آتش بازی و نورپردازی های ویژه در کنار درخت کریسمس، باعث جلب گردشگران به میدان کلیسای جامع در ویلنیوس، لیتوانی شده است.

درخت کریسمس در نشویل

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت زیبا نیز از تاریخ ۱ دسامبر در نشویل ایالت تنسی امریکا برپا شده است.

درخت کریسمس پراگ

درخت کریمس جشن کریسمس

این درخت زیبا در بازار کریسمس در میدان قدیمی شهر پراگ کشور چک قرار دارد. این باز سنتی سالیان سال است که از اواخر سال میلادی شروع به کار می کند و پر است از خوراکی های و وسایل تزیینی و دکوراسیون مربوط به کریسمس و آغاز سال نوی میلادی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. گندم می گوید

    مرررررررسی