سقوط آزاد قیمت مواد پلیمری در بورس کالا

0

در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۱۲‌هزار و ۲۸۷ تن انواع ماده پلیمری و ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ معامله شد. تالار صادراتی نیز شاهد معامله ۱۰‌هزار و ۹۳۰ تن انواع قیر بود.

همچنین در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۵۴۰تن ورق گرم c را به قیمت ۱۷‌هزار و ۷۷ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی دادوستد کرد. این شرکت همچنین، ۴۴۰۰ تن ورق گرم Bرا به قیمت ۱۶‌هزار و ۷۰۷ ریال معامله کرد. دیگر محصولات معامله شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۲۵۰ تن ورق قلع‌اندود است.
در گروه مس نیز، ۱۰۲۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۲۱۷‌هزار و ۳۲۵ ریال مورد معامله قرار گرفت. این شرکت همچنین، ۳۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۲۲۴‌هزار و ۷۸۴ ریال به فروش رساند. از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می‌توان به ۵۰۰ تن انواع مس کم عیار، ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.
علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان معامله را تجربه کرد. شایان ذکر است، شرکت آلومینیوم ایران، ۸۰۰ تن شمش‌ هزارپوندی ۹۹٫۷ را به قیمت ۸۴‌هزار و ۸۵۵ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی دادوستد کرد.
لازم به ذکر است، معامله ۱۰۳‌هزار و ۲۱۰ تن انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سیستم مچینگ ثبت شد.
براساس این گزارش در مجموع، حدود ۱۳۶‌هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۱۸۰میلیارد ریال در بورس کالای ایران به فروش رسید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ