شبکه اجتماعی لاین جوان هوسران مازندرانی را گرفتار کرد + عکس

1

شبکه اجتماعی لاین و استفاده نابجای جوان مازندرانی از این شبکه و اعتماد بیش از اندازه وی به یک خانم جوان گرگانی وی را در چنگال سارقان زورگیر گرفتار کرد.

 
 نرم افزار لاین حوادث واقعی اخبار مازندران اخبار حوادث آموزش لاین

روزهای گذشته جوان ۲۲ ساله مازندرانی از طریق شبکه اجتماعی «لاین» با یک خانم جوان حدود ۲۴ ساله که خود را ساکن شهرستان گرگان معرفی کرده بود آشنا شده و از طریق این شبکه با وی رابطه دوستی برقرار می‎کند.

پس از گذشت چند روز خانم گرگانی از جوان مازندرانی برای شرکت در مهمانی که وی در ملک شخصی‎اش تدارک دیده‎ است دعوت می‎کند و این پسر جوان نیز بر اساس اعتمادی که نسبت به این خانم در مدت آشناییشان بدست آورده بود برای شرکت در آن مهمانی راهی گرگان شد.

اما این جوان نمی‎دانست که به سمت چنگال زورگیران حرفه‎ای در حال حرکت است و به سادگی در دام این بزه‎کاران حرفه‎ای گرفتار می‎شود.

شبکه اجتماعی، اعتماد بی‎جا و ثبت خاطره‎ای تلخ

«م.ر» در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به هیچ عنوان تصور این را نمی‎کردم که این آشنایی روزی به یک خاطره تلخ از استفاده از تکنولوژی روز تبدیل شود.

این جوان ۲۲ ساله مازندرانی در ادامه تاکید کرد: زمانی که به گرگان رسیدم به تصور حضور در مهمانی واقعی با وی تماس گرفتم و وی اظهار کرد که پسردایی‎ام هم به این میهمانی دعوت است و شماره‎ات را به وی می‎دهم و پسردایی‎ام با خودرو دنبالت خواهد آمد و با هم به میهمانی می‎آیید.

«م.ر» ادامه داد: پس از چند دقیقه جوانی که خود را محمد معرفی کرد با من تماس گرفت و در مقابل رستوران اکبرجوجه گرگان با من قرار گذاشت و پس از چند دقیقه نیز یک سمند سفیدرنگ با یک راننده و ۲ سرنشین در مقابلم ایستادند و من هم سوار شدم تا به میهمانی وعده داده شده از طرف آن خانم برویم.

این جوان ۲۲ ساله مازندرانی تصریح کرد: این سه نفر پس از آنکه مرا نیم‎ساعت در سطح شهر و کوچه و پس‎ کوچه‎های شهر چرخاندن، در نهایت در یکی از شهرک‎های اطراف گرگان توقف کرده و با تهدید چاقو و با ضرب و شتم من، ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و کیف حاوی مدارک شناسایی‎ام را به سرقت بردند و من را در آنجا رها کردند.

«م.ر» گفت: تا چند دقیقه در شک کامل بودم و هیچ جیزی را متوجه نمی‎شدم، تا اینکه توسط تلفن همراه فردی که در حال عبور بود تا ۱۱۰ تماس گرفتم و در نهایت موضوع شکایتم را در پلیس آگاهی مطرح کردم.

شناسایی یکی از زورگیران و دستگیری اعضای باند

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این خصوص در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از وصول شکایت و طرح موضوع و بررسی چگونگی حادثه، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی استان، شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار داد.

محمدرضا اکبری ادامه داد: پس از انجام تحقیقات تخصصی، اطلاعاتی و پلیسی در نهایت ماموران موفق شدند تصویر احتمالی یکی از سارقان را بدست بیاورند که شاکی پس از مشاهده تصویر بلافاصله وی را شناخت و اظهار کرد که این عکس یکی از زورگیران مورد نظر است.

وی افزود: پس از بدست آوردن تصویر یکی از متهمان، ماموران با استفاده از منابع و مخبران و تحقیقات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای متهم را شناسایی کنند.

اکبری تاکید کرد: با توجه به آنکه احتمال وجود داشت تا متهم در سرقت‎های مشابه دیگر نیز نقش داشته باشد، با هماهنگی مرجع قضایی مجوز ورود به منزل متهم اخذ شد اما ماموران در ادامه روند تحقیقات موفق شدند متهم را در یکی از پارک‎های شهرستان گرگان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم بلافاصله به پلیس آگاهی منتقل و در همان ابتدا به جرم خود اعتراف کرد و محل اختفای همدستانش را نیز به پلیس گزارش داد.

اکبری بیان کرد: با راهنمایی متهم، دو متهم دیگر نیز دستگیر که با هماهنگی با مرجع قضایی خودروی استفاده شده در زورگیری مورد نظر نیز توقیف شد.

وی افزود: شاکی بلافاصله در مواجهه حضوری با متهمان آنها را شناسایی و عنوان کرد این‎ها همان افرادی هستند که چند روزی است باعث بوجود آمدن کابوس‎های شبانه‎ام شده‎اند.

اکبری در پایان ابراز کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدستان احتمالی این افراد ادامه دارد و ماموران در تلاشند دیگر شکات احتمالی را نیز شناسایی و برای رسیدگی به شکایات خود به پلیس آگاهی دعوت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. درام می گوید

    عاقبت هوس بازی همینه