نگاهی بر عملکرد ۹ ماهه موتوژن

0

شرکت موتوژن در دوره سه ماهه سوم سال مالی ۹۲ با سرمایه ۳۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱۲۴۴ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به ۸۴ درصد از پیش بینی هایش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،شرکت موتوژن پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ را با سرمایه ۳۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در مرداد ماه ۹۱ مبلغ ۶۷۹ ریال و در بهمن ماه ۹۱ به مبلغ ۶۰۴ ریال و در اسفند ماه ۹۱ مبلغ ۷۳۵ ریال و در اردیبهشت ماه ۹۲ به مبلغ ۸۸۴ ریال و اردیبهشت ماه ۹۲ به صورت حسابرسی شده مبلغ ۹۹۴ ریال و در مرداد ماه امسال مبلغ ۱۴۸۵ ریال اعلام کرده است.

لازم به ذکر است در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۱ سود هر سهم به مبلغ ۴۹۴ ریال تحقق یافته بود که در پایان دوره ۹ ماهه سود تحقق یافته هر سهم به مبلغ ۱۲۴۴ ریال افزاش یافته است.

بر اساس این گزارش هیئت ‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۷۵۰ ریال را جهت تقسیم میان سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ پیشنهاد کند این در حالی است که این شرکت در اطلاعیه قبل مبلغ ۵۰۰ ریال ریال را جهت تقسیم بین سهامداران در نظر گرفته بود.

گفتنی است هیئت مدیره این شرکت درنظر دارد اقدامات لازم جهت افزایش سرمایه بمیزان ۱۲۰درصد از محل های آورده نقدی ومطالبات سهامداران (۱۰۰ درصد)، اندوخته ها (۱۴.۶۴ درصد) و از سود انباشته (۵.۳۶ درصد) بعمل آورد.

“بموتو” پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با سرمایه ۲۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در نخستین پیش بینی مبلغ ۷۱۱ ریال اعلام کرده بود. و با توجه به تغییر سال مالی پیش‌بینی سود هر سهم دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۱ را با سرمایه ۳۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بهمن ماه ۹۰ مبلغ ۳۴۸ ریال و در مرداد ماه ۹۱ مبلغ ۶۱۱ ریال اعلام کرده بود که بر اساس صورتهای مالی حسابرسی نشده دوره مالی ۹ ماهه منتشره در تاریخ یکم آبان ماه ۹۱ مبلغ ۷۴۰ ریال و بر اساس صورتهای مالی حسابرسی شده منتشره در تاریخ ۱۷ آبان ماه سال گذشته سود هر سهم به مبلغ ۷۳۷ ریال محقق شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ