واردات لباس زیر کودک با عبارت های غیر اخلاقی! + عکس

0

با توجه به اینکه این محصول وارد بازارهای عربی در همسایگی جمهوری اسلامی ایران شده، لذا بر مقامات و مسئولان مربوطه واجب است که تدابیر و هشدارهای لازم برای جلوگیری از ورود چنین محصولاتی به خاک ایران را بدهند و در دستور کار خود قرار دهند.

لباس زیر کودک لباس زیر زنان لباس زیر دختر لباس زیر بچه
 شرکت آمریکایی «کافی پریس» که در زمینه تولید پوشاک نوزادان و کودکان فعالیت می کند، در اقدامی تعجب برانگیز و غیر فرهنگی (ضد فرهنگی)، لباس زیر کودکان با عبارت های غیر اخلاقی تولید و روانه بازار کرده است.

در همین حال رسانه های عربی فاش کردند که برخی بازرگانان ناشناس با اهدافی نامعلوم اقدام به وارد کردن این لباس های کودکانه به بازارهای عربی کرده اند.
 

لباس زیر کودک لباس زیر زنان لباس زیر دختر لباس زیر بچه

لباس زیر کودک با عبارت های غیر اخلاقی

گفته می شود محصولات این شرکت آمریکایی چندی پیش وارد بازارهای استرالیا نیز شده بود که در همان وقت اعتراض شدید افکار عمومی، سازمان های دفاع از حقوق کودکان و رسانه های استرالیا را برانگیخت و بر همین اساس مقامات دولتی فورا دستور جمع آوری آن از بازارهای استرالیا را صادر کرده بودند.

در پایان لازم به ذکر است با توجه به اینکه این محصول وارد بازارهای عربی در همسایگی جمهوری اسلامی ایران شده، لذا بر مقامات و مسئولان مربوطه واجب است که تدابیر و هشدارهای لازم برای جلوگیری از ورود چنین محصولاتی به خاک ایران را بدهند و در دستور کار خود قرار دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ