روش عجیب برای جلب محبت! / کلاهبرداری از خانم‌ های جوان در اتاق تاریک و ترسناک

0

گروهی که در اتاق‌های تاریک و ترسناک اقدام به رمالی و کلاهبرداری از زنان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 بر اساس گزارش های مردمی واصله از اهالی شهر طاقانک از حوزه انتظامی شهرستان شهرکرد، مبنی بر رمالی و فالگیری و دعانویسی، توسط افرادی با هویت مشخص و ارجاع این گزارشات از سوی دادستانی و استانداری استان، موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

با انجام امور اطلاعاتی، محل‌های مورد نظر و فعالیت‌های افراد موصوف به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و در تحقیقات مقدماتی مشخص گردید ساعات کار آن‌ها از ساعت در محله‌های حاشیه شهر طاقانک به صورت مجزا از هم بوده و اکثر مراجعین آنان زنان جوان می‌باشند.

پس از تایید خبر با اعزام یک مامور به عنوان متقاضی فالگیری، نسبت به مستند سازی از روش کار و اقدامات غیر قانونی آنان اقدام شد و مبالغ اخذ شده توسط متهمین از مراجعین خود نیز تصویر برداری گردید و متهمین دستگیر و به آگاهی منتقل شدند که هویت واقعی آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

در بازرسی از محل کار متهمان، ۲۵ جلدانواع کتب مرتبط با فالگیری و دعا نویسی، تعداد ۱۵۰۰ عدد دعاهای مختلف به زبان عربی از جمله جلب محبت، کار گشایی و… (که از نظر محتوی بی‌معنی بودند و به متقاضیان داده می‌شد تا در آب حل نموده و بنوشند و نسخه دوم را در زیر سنگ قرار دهند)، نخود برای فال نخود، دفتر اسامی مراجعین، کاغذهای سفید مخصوص دعا نویسی و مبالغی وجه دریافتی از مراجعین کشف و ضبط گردیدند.

گفتنی است، محل کار متهمین جدا از محل زندگی بوده و به نحوی تاریک و ترسناک جلوه داده و دیوار‌ها را با کاغذ‌های دعا پوشانیده بودند که با نگاه اول ترس و دلهره در فرد ایجاد می‌نمود.

در ادامه رسیدگی به پرونده از متهمان نیز تحقیقات لازم انجام شد که صراحتاً به موضوع رمالی و فالگیری و دعا نویسی اعتراف و اقرار نمودند که از مراجعین مبالغ مختلف و گا‌ها زیادی می‌گرفتیم و مدت بیش از یک سال است که در رمالی و فالگیری فعالیت داریم و از این کار منفعت زیادی بدست آورده‌ایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ