نسرین آبروانی معاون صداوسیما شد + سوابق

0

دکتر محمد سرافراز رییس سازمان صدواسیما ، خانم “نسرین آبروانی” را به سمت معاون صدای رسانه ملی منصوب کرد تا مدیریت شبکه‌های رادیویی را در کشور بر عهده بگیرد. آبروانی نخستین زنی است که طی ۱۰ سال اخیر به سمت معاون سازمان صدا و سیما انتخاب می شود.

سوابق نسرین آبروانی بیوگرافی نسرین آبروانی بیوگرافی محمدحسین صوفی

با این حکم، خانم آبروانی جایگزین محمدحسین صوفی شد که از هفت سال پیش، معاون رادیوی سازمان صداوسیما بود.

دکتر سرافراز در حکم انتصاب معاون جدید صدا، بر لزوم تحول در این حوزه تاکید کرده و از وی خواسته است این سیاست را در ۷ محور مشخص دنبال کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن حکم رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«سرکار خانم نسرین آبروانی

با توجه به مراتب تعهد، کاردانی، تجربیات و سوابق مفید و موثر سرکار عالی در مدیریت اجرایی، به موجب این حکم به عنوان «معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، برای تحقق اهداف و ماموریت‌های مشروحه ذیل برنامه مناسب و مطلوبی تدوین و اجرا کنید.

۱- چابک سازی و ادغام شبکه ها با ماموریت های مشابه و بازتعریف شبکه های رادیویی و گروه های برنامه ساز آنها با هدف گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی در میان آحاد ملت.

۲ – ارتقاء کیفیت برنامه های تولیدی، خصوصا برنامه‌های زنده، با بهره‌گیری از پژوهش‌های محیطی و میدانی.

۳ – تولید برنامه های موثر و هدف مند در شبکه های تخصصی به منظور افزایش ضریب نفوذ در میان گروه های اثر گذار و مرجع .

۴ – بهره‌گیری از مدیران کارآمد و آشنا به فناوری و مدیریت پیام در نقاط کلیدی زنجیره مهندسی و مدیریت پیام .

۵ – ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی های حاوی پیام باتاکید بر اشعاری که مخاطبان را با مبداء هستی آشناتر و علاقه مندتر می سازد.

۶ – ایجاد حق انتخاب برای مخاطبان در هر زمان و مکان از طریق ساماندهی شبکه های رادیویی در فضای مجازی و تلفن همراه .

۷ – تکمیل چرخه اتوماسیون و دیجیتال سازی تولید، پخش و آرشیو صدا.

ضمن آرزوی توفیق روز افزون سرکار عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) ، لازم می دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای صوفی در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

محمد سرافراز – رییس سازمان»

آبروانی کیست؟

نسرین آبروانی متولد سال ۴۳، با مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی، از سال ۱۳۷۲ در رادیو مشغول به کار شده است. او نویسندگی، سردبیری، تهیه‌کنندگی، مدیریت طرح و برنامه شبکه پیام، سرپرستی رادیوآوا و مدیریت شبکه‌های پیام و آوا را در کارنامه فعالیتش در معاونت صدا دارد.

آبروانی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه ترکیبی «رنگارنگ» در شبکه رادیویی تهران، مسئولیت بخش نیمروزی شبکه پیام از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۷۹ و عضویت در کمیته‌های تخصصی مشاغل رادیویی سازمان، کمیته ارزیابی برنامه‌های صدا و شورای موسیقی شبکه پیام در سال‌های مختلف را بر عهده گرفته است.

کسب رتبه اول نویسندگی، سردبیری، تهیه کنندگی شبکه پیام در جشنواره ششم از افتخارات او در تولیدات رادیویی است.

محمد حسین صوفی – معاون قبلی صدا – از دی ماه سال ۸۷ جایگزین حسن خجسته شده بود. او در آخرین مصاحبه‌اش که همین امروز از سوی معاونت صدا به خبرگزاری‌ها ارسال شد، بر رویکردهای نو و چابک‌سازی در رادیو تاکید کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ