چهره‌هایی که با مصرف شیشه شکستند + عکس

0

مواد مخدر شیشه که متاسفانه به تصور لاغر شدن بدون عوارض و نشانه بیشتر توسط زنان مصرف می‌شود عواقب جبران ناپذیری دارد و گاه مصرف کنندگان بر اثر توهم ، اطرافیان خود را به تصور اینکه آنها شیطان ،هیولا و یا حتی گاو و گوسفند هستند سر بریده یا تکه تکه می‌کنند.

متامفتامین، که صورتی از آن بنام «شیشه» معروف است، نام یکی از ماده های روان گردان است. این ماده که محرک اعصاب است، گاهی اوقات توسط پزشکان برای بیماری‌های خاص تجویز می‌شود که با تاثیر مستقیم بر مکانیسم‌های مغز شادی و هیجان در فرد ایجاد می‌کند. مت‌آمفتامین همچنین باعث اختلال شدید در خواب و یا بی‌خوابی شدید می‌شود. مصرف کننده دچار بی‌اشتهایی شدید شده و ساعت‌ها و حتی تا روزها اشتها به غذا ندارد. در عین حال این ماده باعث تشنگی می‌شود و مصرف کننده مجبور است مقدار زیادی آب بنوشد.
این ماده در سال ۱۸۹۳ در ژاپن ساخته شد. در زمان جنگ جهانی دوم توسط سربازان ژاپنی، امریکایی و آلمانی برای برطرف کردن خستگی و افزایش انرژی استفاده می‌شد. بعد از جنگ داروی باقی مانده وارد بازار ژاپن شد و یک همه گیری از مصرف مت آمفتامین رخ داد و باعث شد که مصرف آن ممنوع گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ