افزایش ازدواج دختران استرالیایی با تروریست های داعش

2

شمار دختران استرالیایی که برای ازدواج با تروریست های داعش به سوریه و عراق سفر می کنند، رو به افزایش گذاشت.

 زن داعش زن استرالیایی رابطه جنسی داعش دختر استرالیایی جهاد همسریابی

روزنامه ‘دیلی تلگراف’ استرالیا روز شنبه نوشت: دختران استرالیایی پس از تماس با بعضی از اعضای گروه تروریستی داعش با تهیه لباس هایی که در سوریه امکان تهیه آنها به سختی وجود دارد عازم عراق و سوریه می شوند تا با تروریست های داعش ازدواج کنند.

دختران استرالیایی نه برای حضور در جبهه جنگ، بلکه به عنوان زن خانه دار و فردی که تربیت فرزندان را به عهده دارد به گروه تروریستی داعش می پیوندند.

گزارش ها نشان می دهد که تاکنون دست کم چهار زن استرالیایی به عضویت داعش درآمده اند.

‘حفصه محمد’ ۲۰ ساله نگهداره کودکان و دوستش ‘هودان آبی’ ۱۸ ساله نخستین دختران استرالیایی هستند که با سفر به سوریه و عراق قصد ازدواج با اعضای گروه تروریستی داعش را داشته اند.

این دو نفر نیز به رغم تلاش دولت استرلیا برای ممانعت از خروج استرالیایی ها برای حضور در داعش ماه گذشته استرالیا را به مقصد عراق و سوریه ترک کردند.

پیش از این ‘زیحرا دومان’ ۲۱ ساله با ترک ملبورن با ‘محمد عبدالطیف’ از اعضای داعش ازدواج کرد و تصاویری از مراسم ازدواج خود را در حالی که تفنگ خودکاری در دست داشت، منتشر کرد.

‘هانی تاها’ دیگر زن استرالیایی است که با یکی از تروریست های داعش ازدواج کرده است.

‘دیلی تلگراف’ استرالیا نوشت: تروریست های داعش نیز از سوی دیگر با قرار دادن لیست برخی از اقلام آرایشی برای زنان در ذکر مشخصات همسر خود اعلام می کنند که نیاز به هیچگونه مهارتی نیست و تنها این دختران باید بچه دار شدن و تربیت بچه ها را بپذیرند.

شبکه اجتماعی توییتر از جمله پایگاه های اینترنتی است که با ایجاد صفحه ای با عنوان ‘جهاد همسریابی‘ در ازدواج دختران استرالیایی نقش داشته است.

شبکه اجتماعی ‘فیسبوک’ و همچنین شبکه دیگری با نام ‘اسک.اف ام’ از دیگر شبکه های همسریابی تروریست ها هستند و متخصصان اعلام کرده اند به طور ناباورانه ای ۹۰ درصد از پشنهاداتی که از طرف زنان غربی مطرح شده ازدواج با تروریست ها بوده است.

بیشتر زنان استرالیایی که با تروریست ها ازدواج کرده اند از طریق هوایی به آمستردام و یا اسپانیا سفر کرده اند و سپس از طریق ترکیه و به وسیله اتوبوس به مرزهای سوریه رفته و از آنجا نیز با پنهان شدن در کامیون هایی خود را به سوریه رسانده اند.(ایرنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سیمین می گوید

    همچین میگن استرالیایی که آدم فکر میکنه کیه اون عکسو برای چی اونجا گذاشتین؟ مگه زن استرالیایی دیوونه است که زن داعشی بشه اونم تو سوریه و عراق !!! اینا که همه از اسماشون معلوم بود که از مهاجرین کشورهای مسلمان هستند.
    کسی که عقلش همینقدر باشه همون بهتر که کشور رو ترک کنه برای خود استرالیا هم بهتره ازدست این احمقهای تروریست رها بشه.

  2. سانیا می گوید

    من نمیدونم این مردم چشون شده؟ دنیازو بوبختی ونقمت گرفته، انسانیت بدجور به زوال و انحطاط رسیده!!!!