ممنوع التصویر شدن این بازیگر زن سینما ؟! + عکس

4

ملاک ممنوع التصویری در تلویزیون معلوم نیست و انگار هم قرار نیست حالا حالاها معلوم شود. سحر قریشی مدت هاست که در تلویزیون ممنوع الکار است و اجازه فعالیت ندارد اما گویا پخش تصویرش مانعی ندارد چرا که در این مدت بارها سریال «دلنوازان» با بازی او پخش شده و چند تله فیلم هم از او روی آنتن رفته؛ البته این تله فیلم ها هیچکدام محصول تلویزیون نبوده و در شبکه نمایش خانگی تولید شده و بعدها به تلویزیون فروخته شده اند.

همسر سحر قریشی لو رفته سحر قریشی طلاق سحر قریشی شوهر جدید سحر قریشی خصوصی سحر قریشی

با اینحال اما پخش تصاویر او هر چند وقت یک بار بنا به تشخیص سلیقه ای از تلویزیون ممنوع می شود. تازه ترین مورد در این خصوص حذف تصاویر این بازیگر از تیزر فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» است. تیزرهای این فیلم اخیرا با حذف نماهایی که سحر قریشی در آن حضور دارد روی آنتن شبکه ها می رود.

همسر سحر قریشی لو رفته سحر قریشی طلاق سحر قریشی شوهر جدید سحر قریشی خصوصی سحر قریشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. احسان می گوید

    مدیریت سایت خسته نباشید .قالب سایتتون با اینکه به روزتر هست اما به علت شلوغی عنوان و مرتب نبودن موجب سر در گمی هست کاش یه سر به سایت گیز میز بزنید . من سایت شما رو خیلی دوست دارم دلم میخواد همیشه بهترین باشی

  2. رژین می گوید

    سلام بر مدیریت محترم سایت منم با نظر آقای احسان موافقم واقعاً غالب قبلی وبلاگ چش بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. مدیر می گوید

      با سلام
      باید خدمتون عرض کنم که از بابت تغییرات در سایت از شما بازدیدکنندگان محترم عذر خواهی میکنیم.
      ما مجبور به این تغییرات شدیم قالب قبلی قالب خوب و حرفه ای بود ولی خیلی سنگین بود و به سرورها فشار زیادی وارد می کرد و البته تغییرات بیشتری هم هست که به مرور انجام خواهد شد.
      با تشکر

  3. امير می گوید

    خانم قریشی شما لیاقتتون بیشتر از اینهاست و مطمئن باشید با نوشته هام در مورد شما هر کی بخونتشون نظرش در مورد شما به کلی برمیگرده و من دلم روشنه که شما دوباره به تلوزیون هم برمیگردید اصلا ناراحت نباشید