جشن تولد ۷۰ میلیون تومانی دختر علی دایی ، شایع یا واقعیت !؟

6

سرمربی سابق پرسپولیس بابت اینکه درباره زندگی خصوصی او هر از گاهی خبری در رسانه ها منتشر می شود ناراحت و عصبانی است.

همسر علی دایی نورا دایی علی دایی کجاست دختر علی دایی خانه علی دایی ثروت علی دایی
حال که علی دایی در فوتبال حضور ندارد رسانه ها سعی می کنند درباره زندگی و کارهای شخصی او بپردازند اتفاقی که به مذاق سرمربی سابق سرخ ها اصلا خوش نیامده است.

آخرین خبری که درباره علی دایی در برخی رسانه ها بازتاب یافته به جشن تولد فرزند او برمی گردد، جشن تولدی که گفته می شود بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه روی دست او گذاشته است. شایعه جشن تولد ۷۰ میلیون تومانی فرزند خردسال علی دایی در فضای مجازی انتقادات زیادی را متوجه دایی کرده است.

انتقادکنندگان علی دایی را به دلیل اسراف بیش از اندازه شماتت می کنند این در حالی است که سرمربی سابق سرخ ها به شدت از این خبر ناراحت و عصبانی است.

وی در شبکه اجتماعی خود عنوان داشته برای دخترش جشن تولد گرفته اما اینکه می گویند وی ۷۰ میلیون تومان صرف این جشن کرده یک شایعه بی اساس است که بدخواهانش برای تخریب چهره وی مطرح کرده اند. در روزهای گذشته عکس هایی از جشن تولد فرزند خردسال علی دایی در فضای مجازی منتشر شد که بنابر ادعای یک سایت هزینه ای بالغ بر هفتاد میلیون تومان صرف این جشن تولد شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. امین می گوید

    دارند و برا زندگی

  2. صبا می گوید

    خب داره و خوش می گذرونه…..پاسخ زحمتاش هست اینا….علی اقا بعضیا باهاتون دشمنی می کنن ولی خیلیا هوادار ۶ اتیشتون هستن..بعضیا رو ولش مهم خیلیا هستن

  3. اصغر می گوید

    امان ار این بی عدالتی

  4. النا می گوید

    علی آقا زحمت کشیده و تونسته این پول هارو به دست آورده به هسچ کس ربط نداره که به تولد دخترش چفدر خرج کرده یت نکرده

    1. علیرضا می گوید

      پس اسراف که در دینمون اومده چی میشه منم قبول دارم زحمت کشیده و بدست آورده

  5. گلپایگانی می گوید

    نتیجه زحمت خرج بریز و بپاش نمی شود .پول بیت المال است که نفله شده وگرنه خیلی ها شبانه روز واقعی زحمت می کشند ولی خرج زندگی روزمره را ندارند .