خودرو آریو جایگزین محصولات ایکس ۱۰۰ شد + عکس و مشخصات

0

به دنبال برنامه ریزی های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا جهت کاهش تولید خودروهای ایکس ۱۰۰ شامل سایپا ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۴۱، شرکت بن رو تولید محصول جدید آریو را جایگزین خودرو سایپا ۱۳۱ کرد.

 مشخصات خودرو آریو قیمت خودرو آریو خودرو آریو

بر اساس این گزارش خودرو آریو که یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا در برنامه توسعه محصول محسوب می شود از این پس به جای محصولات ایکس ۱۰۰ در شرکت بن رو تولید انبوه شده و به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین خودرو وانت سایپا ۱۵۱ با توجه به نیاز موجود در بازار و استقبال مشتریان در شرکت بن رو ادامه خواهد داشت.

سیاست توسعه محصول سایپا به گونه ای برنامه ریزی شده که در آن تا پایان سال آینده تولید محصولات ایکس ۱۰۰ به پایین ترین حد خود رسیده و جای خود را به محصولات جدید خواهد داد.

 مشخصات خودرو آریو قیمت خودرو آریو خودرو آریو

گفتنی است در شرکت سایپا نیز خط تولید یک محصول جدید در حال نصب و راه اندازی است و قرار است در آن خودرو جدید سایپا جایگزین خودروهای ایکس ۱۰۰ شود، ضمن این که بیشترین حجم خودروهای تولیدی سایپا در سال آینده را محصولات پلت فرم ایکس ۲۰۰ یعنی تیبا، تیبا۲ و ساینا تشکیل خواهند داد.

همچنین سایپا در حال انجام مراحل نهایی طراحی پلت فرم جدید خود با نام SP100 است که قرار است از سال ۹۵ تولید انبوه خودرو بر روی این پلت فرم را آغاز کرده و بیشترین حجم تولیدات خود را به آن اختصاص دهد.

خودرو آریو که تولید انبوه آن در شرکت بن رو آغاز و جایگزین محصولات ایکس ۱۰۰ شده، برخوردار از ۶ کیسه ایمنی هوا، موتور ۱۶۰۰ میتسوبیشی ژاپن با ۱۲۰ اسب بخار قدرت، سانروف برقی، سامانه راهبری دیجیتال، سنسور پارک دنده عقب، تریم چرمی و مصرف سوخت ۷٫۶ لیتر در هر صد کیلومتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ