“سمگا” افتتاح هتل در فرودگاه امام خمینی / مذاکرات با “ثنوسا” ادامه دارد

0

شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی در حالی پروژه احداث هتل در فرودگاه امام خمینی را در دست اجرا دارد که برخی شنیده ها و گمانه زنی ها میان فعالان بازار سرمایه حاکی از افتتاح این پروژه طی ۱۲ دی ماه جاری مصادف با میلاد پیامبر (ص) است.

در همین ارتباط، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در خصوص زمان اجرایی شدن این برنامه گفت: احداث هتل در فرودگاه امام خمینی یکی از اولین پروژه هایی است که با برند خارجی اجرا شده و بهره برداری و افتتاح آن نیازمند انجام مذاکرات و هماهنگی با برخی مقامات و مسئولان داخلی و خارجی است، برهمین اساس می توان گفت طرح مذکور پس از انجام هماهنگی های لازم حداکثر تا اواخر بهمن ماه امسال افتتاح خواهد شد.

علی زیرک نژاد افزود: شرکت آریا زیگورات مجری اجرای این پروژه می باشد که ۷۰ درصد از سهام این مجموعه نیز تحت تملک “سمگا” است.

وی همچنین در خصوص بهای تمام شده اجرای این پروژه عنوان کرد: هزینه پروژه مذکور حدود ۱۸۰ میلیارد تومان محاسبه می شود که منابع مالی مورد نیاز از محل اجرای برنامه افزایش سرمایه و دریافت وام بانکی تأمین شده است. همچنین این مجموعه در حال حاضر برنامه ای برای فروش این هتل در نظر ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز مبنی بر تاثیر مالی این پروژه بر سود “سمگا” عنوان کرد: هنوز اثرات مالی این پروژه بر سودآوری شرکت مشخص نیست و این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری در خاتمه پیرامون برنامه های “سمگا” جهت مشارکت و همکاری با شرکت نوسازی و ساختمان تهران نیز گفت: این مجموعه به طور مستقیم و غیر مستقیم علاقمند به همکاری و سرمایه گذاری در پروژه های حوزه گردشگری است که در همین راستا نیز در حال انجام مذاکراتی با “ثنوسا” است که البته تاکنون به نتیجه قطعی منجر نشده است. از این رو در صورت هرگونه توافق با مجموعه مذکور اطلاع رسانی های لازم انجام می پذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ