شلوارهایی باهدف توهین به مقدسات اسلامی! + عکس

1

عدم “نظارت صحیح” بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به “مقدسات دینی” توهین می کنند!

لباس زنانه شلوار زنانه شلوار جین توهین به مقدسات اسلامی

تولید و عرضه راحت لباس های “زنانه” و “مردانه” در کشور و عدم نظارت صحیح بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به نوعی به مقدسات دینی توهین می کنند.

بنابراین گزارش، ورود کیف و کفش هایی از کشور “چین” که نام حضرت رسول (ص) توهین می‌کردند، اولین اخبار واصله از اهانت به مقدسات دینی بود. اخباری که بدون هیچ نتیجه ای، در رسانه ها منعکس شد و متاسفانه تاکنون هیچ سازمانی به خود اجازه ورود به آن را نداده و این کالا همچنان بعد از گذشت سال ها در بازار یافت می شود و بعضا می توان نمونه تصاویر آن را بعد از خرید، توسط مشتری در شبکه های اجتماعی ملاحظه کرد!

در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت «بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویژه “خانم ها” است که با “نگین” هم تزئین شده است!

این شلوارها که به راحتی در بازار به فروش می رسد، بدون توجه مشتری به عبارت نوشته شده خریداری می شود و هیچ ارگانی هم بر آن نظارت نمی کند!

لباس زنانه شلوار زنانه شلوار جین توهین به مقدسات اسلامی

این توهین ها به مقدسات دینی که صرفا در شبکه های اجتماعی توسط خود مردم اطلاع رسانی می شود، بدون هیچ واکنشی از سوی سازمان های نظارت کننده، همچنان پا برجاست و تولیدکنندگان آن نیز روز به روز با قدرت به کارشان در این زمینه ادامه می دهند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. نسترن می گوید

    خدا لعنتشون کنه