کابینه پیشنهادی با شعار اعتدال سازگاری ندارد

0
یک کارشناس مسائل سیاسی کابینه پیشنهادی یازدهم را از لحاظ سطح مدیریتی مناسب تر از کابینه دهم توصیف کرد و درعین حال گفت: افرادی که روحانی به عنوان وزیران کابینه آینده به مجلس معرفی کرده است با مفهوم شعار اعتدال سازگاری ندارند و سوابق برخی از این افراد نشان دهنده اعتدال نیست.

عباس سلیمی نمین در گفتگو با مهر، در مورد ارزیابی اش از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، گفت: افرادی که روحانی به عنوان وزیران کابینه آینده به مجلس معرفی کرده است با مفهوم شعار اعتدال سازگاری ندارد و بعضا سوابق برخی از این افراد نشان دهنده اعتدال نیست.

وی با مقایسه وزیران معرفی شده برای کابینه یازدهم با وزیران کابینه دهم افزود: کابینه پیشنهاد شده نسبت به کابینه دهم ارتقاء کیفی دارد و با توجه به آنکه سطح مدیران در دولت احمدی نژاد تنزل یافته بود تاحدی این موضوع در کابینه پیشنهادی یازدهم شده برطرف شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه ای کاش تامل بیشتری در انتخابات وزیران صورت می گرفت، تاکید کرد: مجلس باید در رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دقت لازم را داشته باشد.

سلیمی نمین پیشنهاد برخی وزیران برای پست های حساس و امنیتی را ضعیف توصیف کرد و گفت: افرادی باید برای این وزراتخانه ها انتخاب شوند که خود توان و قدرت اداره آن جایگاه را داشته باشند نه اینکه به حسب ظاهر فردی متصدی وزارت خانه ای باشد اما دیگران آن پست را اداره کنند، چراکه در چنین وضعیتی هیچکس مسئولیت عملکرد آن وزرات خانه را برعهده نخواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ