راهنمای عملی و انواع روش‌های تقلب در امتحانات +عکس

14

حفظ آرامش و خونسردی و تسلط به شیوه ی تقلب در امتحان ، از ضروریات است. اگر هنگام تقلب کردن هول می شوید و یا تابلوبازی در می آورید، تقلب را بی خیال شوید

دست های عرق کرده، چهره رنگ پریده و قلبی که هر لحظه ممکن است از حلقتان بیرون بجهد، تاپ تپ تاپ تپ… صدای قلب تان را می شنوید؟ همه می شنوند؟ تاپ تپ تاپ تپ… این صدا در تمام سالن پیچیده؟ گوش ها سرخ شده اند واقعا؟ چه کسی حواسش به من است؟ همه حواس شان به من است؟ صدای قلب… عرق کف دست… عرق پیشانی… سایه روی برگه امتحان… بله. من دارم تقلب می کنم.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

خونسردترین و بی خیال ترین آدما هم با استرس قبل از امتحان آشنایی دارند. خب هرکس یک جور با این اضطراب کنار می آید. اما آخرین راه، راه در رو است. آخرین راه در رو راهی مشترک است بین همه آنها که درس نخوانده اند یا درس خوانده اند و استرس دارند؛ تقلب کردن. پیر و جوان هم ندارد. همه آن را می شناسند و تا حرفش پیش می آید با لبخندکی گوشه ی لب یک خاطره از تقلب روزهای دور و نزدیک رو می کنند.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

اینجا می خواهیم بگوییم تقلب به این راحتی ها هم که فکرش را می کنید نیست. تا به درس تسلط نداشته باشی نمی توانی متقلب خوبی باشی. تا ندانی جواب هر سوال مربوط به کدام فصل و بخش است نمی توانی جواب درست را لای کتاب پنهان کرده ی، زیر میز پیدا کنی و امتحان موفقی داشته باشی. تجربه شخصی من ثابت کرده حرفه ای ترین متقلب ها همان زرنگ ترین شاگردها هستند!

از همه ی اینها گذشته خیلی وقت ها برنامه ریزی و تدارک یک تقلب از پیش تعیین شده آن قدر وقت گیر و خواب آور می شود که اگر همان زمان را مثل بچه ی آدم درس می خواندیم مطمئنا نتیجه دلچسب تر می شد. خلاصه اش اینکه ما و خیلی از هم کلاسی ها و حتی معلم های شما این شصت و سه راه را تجربه کردیم و خیر ندیدیم! خیلی ها هم احتمالا خیرش را دیده اند و الان مدارک بالای دانشگاهی دارند یا سمت های مهم گرفته اند. البته بعید است الان دیگر صدایش را در بیاورند که چطوری تقلب کرده اند.

این گزارشی است از شصت و سه راه تقلب؛ اگر در فکر تقلب هستید یک شیوه ی جدید ابداع کنید. این راه ها همه لو رفته اند:

۱- روش جیبی:

هر نکته، سوال، جواب یا قصه ای را که به نظرشان واجب و اساسی است روی کاغذ نوشته، محموله را درون جیب جاسازی کرده و در شراط مناسب استفاده اش می کنند.

۲- روش جامدادی:

از جامدادری غافل نشوید. این کیف کوچک یکی از استراتژیکی ترین ابزار در هر امتحانی است و از هر دوست و هم کلاسی ای بیشتر به کمک می آید. هرچه دل تنگشان می خواهد روی کاغذ نوشته و محموله را داخل جامدادی جاسازی می کنند.

۳- روش تای آستین:

خیلی ها کاغذ کدگذاری شده شان را میان تای آستین بلوز یا پاچه ی شلوار جاسازی می کنند.

۴- روش جورابی:

جوراب ساق بلند در کنار خودکرا و لاک غلط گیر یکی از ملزومات هر امتحانی است. کاغذ کدگذاری شده شان را زیر کش جوراب مخفی کرده و با دور شدن مراقب استفاده اش می کنند.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

۵- روش کفشی ۱:

محموله یا همان کاغذ کدگذاری شده درون کفش یا چکمه، به راحتی مخفی می شود.

۶- روش مقنعه ای:

نیاز به توضیح نیست که این روش کاملا دخترانه است. خیلی از دخترها محموله را میان تای مقنعه به راحتی مخفی کرده و با هر بار مرتب کردن مقنعه سری به اطلاعات کدگذاری شده می زنند.

۷- روش گیسوکمند:

عده ای هم کاغذهای کدگذاری شده را لوله کرده و میان انبوه گیسوان پنهانشان می کنند.

هشدار بزرگان: اجراکنندگان این فن به موهای فرفری و پرپشت مجهز بودند به شکلی که کاغذ جاسازی شده میان موها با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نبود.

۸- روش دستی:

هرچه را لازم است روی کف دست می نویسند.

۹- روش انگشتی:

هرچه را لازم است بین انگشتان دست می نویسند.

۱۰- روش ساعدی ۱:

هرچه را لازم است روی ساعد دست می نویسند.

۱۱- روش ساعدی ۲:

هرچه را لازم است روی ساعد پا می نویسند.

هشدار بزرگان: استفاده از روان نویس یا خودکارهای کهنه باعث جوهر پس دادن آنها شده و رسوایی های بزرگی به بار آورده است.

۱۲- روش دستمال کاغذی:

اطلاعات مورد نیاز را روی دستمال کاغذی به تفکیک نوشته، دستمال کاغذی ها را تا کرده و مثل حالت اول درون بسته بندی اش قرار می دهند. هیچ مراقبی به یک بسته دستمال کاغذی شک نمی  کند. به این ترتیب به یک سلاح تقلب مجهز می شوند.

هشدار بزرگان: پاک کردن دست یا صورت عرق کرده شان با دستمال های کدگذاری شده و تعارف دستمال به دوستانشان از خطرات لو رفتن این روش است.

۱۳- روش دسته صندلی:

مطالب مورد نیاز را روی دسته ی صندلی یادداشت می کنند..

۱۴- روش کفه ی صندلی:

اطلاعات مورد نیاز را روی کفه ی صندلی یادداشت می کنند.

۱۵- روش ساقه طلایی:

این روش علاوه بر خوشمزگی، ظرافت و مهارت بالایی نیاز داشت، یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی خریداری کرده و کاغذهای کدگذاری شده را به اندازه ی یک قرص بیسکویت درآورده میان هر بیسکوییت قرار می دهند. پایین افتادن قند خون در هر امتحانی طبیعی است و یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی این موقع هاست که به کار می آید.

۱۶- روش دیواری:

در صورتی که میز یا صندلی کنار دیوار است مطالب مورد نیاز را روی دیوار کناری یادداشت می کنند.

۱۷- روش پشت گوشی:

کاغذ کدگذاری شده را رول کرده و مثل مداد پشت گوش خود قرار می دهند. پوشاندن منطقه ی اطراف گوش با موها از نکات اصلی اجرای این تکنیک است.

۱۸- روش کارتی:

همه ی اطلاعات لازم را پیش از شروع امتحان روی کارت ورود به امتحان یادداشت می کنند.

۱۹- روش رونیمکتی:

بعضی هم مطالب مورد نیاز را روی میز می نویسند. در صورتی که مراقب شک کرد و جایشان را تغییر داد جای هیچ نگرانی نیست؛ در روزهای امتحان همه ی میزها حال و روز یکسانی دارند. هیچ بعید نیست جایی که فرستاده می شوند اطلاعات کامل تری از میز قبلی داشته باشد.

۲۰- روش ماشین حسابی:

ماشین حساب های کامپیوتری شاید در نگاه اول چیزی به جز عدد و رقم برای عرضه نداشته باشند اما یک متقلب حرفه ای هر تهدید را به فرصت تبدیل می کند. همه ی اطلاعات مورد نیاز را با مداد پشت ماشین حساب موردنظر یادداشت می کنند. شاید خواندنش برای مبتدی ها سخت به نظر برسد اما کافی است کمی نور روی ماشین حساب بیفتد. کلمات به شکلی جادویی روشن و خوانا می شوند.

۲۱- روش کاوری:

در این روش محل استقرار مجرم در جلسه ی امتحان بسیار اهمیت دارد. هرکجای سالن که مستقر باشند مهم است رو به رویشان صندلی قرار گرفته باشد. در این روش کاغذ کدگذاری شده را روی صندلی جلویی چسبانده و روی آن را با کاپشن یا گرمکن می پوشانند. در این حالت به هنگام دور شدن مراقب کاور را کنار زده و از اطلاعات استفاده می کنند.

۲۲- روش کفشی ۲:

عده ای کاغذ کدگذاری شده را روی زمین دقیقا کنار کفش ها قرار می دهند. به طوری که در طول جلسه کفش ها روی برگه قرار گیرد. زمانی که مراقب حواسش نیست پایشان را از روی کاغذ برداشته و اطلاعات را یادداشت می کنند. هرموقع هم مراقب سر و کله ش پیدا شد، پایشان را روی برگه گذاشته و سوت می زنند.

۲۳- روش کفشی ۳:

روش بالا یک شیوه ی آپدیت شده هم دارد. به این ترتیب که کاغذ کدگذاری را با آدامس جویده شده به کفه ی کفش می چسبانند. به این ترتیب با یک بار زانو خم کردن اطلاعات مورد نظر به دست می آید.

۲۴- روش عینکی:

یک عینک دودی غیرقابل استفاده را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را با خودکار آبی روی شیشه ی آن می نویسند. حالا فقط لازم است عینک را روی برگه ی سفید امتحان قرار دهند. کلمات به وضوح مشخص می شوند.

هشدار بزرگان: اجرای این شیوه ترجیجا در اواخر امتحان مناسب تر است.

۲۵- خودکار تقلب:

آنها که برای اولین بار خودکارهای «رولی» را به قصد تبلیغات وارد بازار کردند هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند که در مدت کوتاهی محصولشان تغییر کاربری داده و با نام جدید «خودکار تقلب» پرفروش ترین محصول فروشگاه های لوازم التحریر شود. خلاصه که این هم شیوه ای است. کافی است سری به شهر کتاب محله تان بزنید.

۲۶- روش واکمنی:

همه ی اطلاعات لازم را یک بار با صدای رسا خوانده و روی نوار کاست ضبط کرده، نوار را در واکمن و در حالت آماده باش قرار می دهند. حالا کافی است دکمه ی پخش را فشار دهند تا جواب ها یکی یکی در گوششان خوانده شود.

۲۷- روش ام. پی. تری پلیر- آی پادی:

همانند روش ۲۶ است منتها کمی پیشرفته تر.

۲۸- روش تماس تلفنی:

یک سال بالایی پایه را قبل از امتحان توجیه کرده، با شروع امتحان هنگامی که مراقب حواسش نیست با موبایل با او تماس می گیرند. سوال ها را به آرامی برایش می خوانند و او جواب ها را روخوانی می کند. مناسب برای درس های حفظ کردنی. داشتن هندزفری سالم و قوی یکی از واجبات اجرای این تکنیک است.

۲۹- روش واکی تاکی:

همانند روش قبل است منتها به جای موبایل از واکی تاکی استفاده می شود.

۳۰- روش شفاهی:

یکی از اصیل ترین شیوه های تقلب است. به آرامی سوال یا جواب را برای پشت سری یا رو به رویی خوانده و از کار گروهی لذت می برند.

۳۱- روش عکس بلوتوثی:

از برگه ی امتحان عکس گرفته و آن را برای هم کلاسی (حاضر یا خارج امتحان) فرستاده و به همین ترتیب جواب ها را دریافت می کنند.

۳۲- روش عکس گروه وایبری:

همانند روش بالاست با این تفاوت که به جای یک نفر تعداد نفرات بیشتری می توانند مشارکت کنند. برای اجرای این تکنیک مجهز به اینترنت قوی از واجبات است.

۳۳- روش استفاده ی ابزاری از مراقب:

کاغذ تقلب را در گوشه ای از کفش مراقب (طوری که متوجه نشود) قرار می دهند. مراقبت با گشت زنی میان بچه ها برگه را به سوی دیگر کلاس منتقل می کند.

۳۴- روش عوض کردن برگه ها:

بزرگان این تکنیک می گویند در این روش حتما از خودکارهای مشابه استفاده کنید.  اسمتان را هم در آخر امتحان روی برگه بنویسید که تابلو نشوید.

۳۵- روش وصله ی ناجور:

یک تکه پارچه بر قسمت بالایی شلوار مدرسه وصله کرده، اطلاعات کدگذاری شده را روی آن نوشته و به هنگام نیاز استفاده می کنند.

۳۶- روش پایی:

این روش مختص امتحانات تستی است. پیش از امتحان با دوستانشان به توافق رسیده و با حرکت پا به جلو، عقب، چپ یا راست مشخص می کنند جواب هر سوال کدام است.

۳۷- روش زیردستی:

اگر زمان امتحان شیمی است کتاب ریاضی را زیر دستشان قرار می دهند اما نکته اینجاست که همه ی تقلب های لازم را از قبل توی کتاب ریاضی یادداشت کرده اند.

۳۸- روش روزنامه دیواری:

در امتحاناتی که در راهروی مدرسه برگزار می شد و بورد انجمن آن نزدیکی ها بود، همه ی اطلاعات لازم را روی بورد راهرو یا کلاس می چسبانند. خیالشان هم راحت است که میان آن همه برگه کسی به برگه های الحاقی جدید توجه نخواهد کرد.

۳۹- روش چرک نویس:

یک برگه ی شلوغ و پر از خط خوردگی انتخاب کرده و همه ی فرمول های لازم را بی نظم و شلوغ روی آن می نویسند طوری که وقتی وسط امتحان برگه را بیرون می آورند فرقی با سایر چرک نویس ها نداشته باشد.

۴۰- روش ساعت مچی:

برگه ی کدگذاری را زیر بند ساعت مچی جاسازی می کنند. البته در صورتی که ساعتم چی موردنظر بندهای کلفتی داشته باشد.

۴۱- روش خارجی:

به بهانه ی دستشویی و با تظاهر به اینکه نمی توانند خود را کنترل کنند از کلاس خارج می شوند. کتاب مخفی شده در دستشویی در انتظارشان هستند.

۴۲- روش چشمی:

یکی از کلاسیک ترین شیوه های تقلب است. از روی دست همدیگر نگاه می کنند.

۴۳- روش غیرمستقیم:

برگه ی امتحان را تحویل داده و از کلاس بیرون می آیند. هنوز دوستانشان داخل کلاس و مشغول امتحان هستند. با صدای بلند و رسا با یک هم کلاسی دیگر که تازه از امتحان بیرون آمده جواب ها را چک می کنند. طوری که انگار حواسشان نیست بیست نفر دیگر داخل کلاس گوش هایشان را برای شنیدن پاسخ تیز کرده اند.

۴۴- روش ساندیسی:

یک آبمیوه پاکتی را تا آخرین قطره استفاده کرده و گوشی موبایل را داخل آن جاسازی می کنند. دقت دارند در طول امتحان پشت پاکت آبمیوه به سمت مراقب است و با نزدیک شدن مراقب پاکت آبمیوه را روی میز می خوابانند.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

۴۵- روش گچی:

دست یا پای خود را (بسته به نوع امتحان و تعطیل بودن مجرم از آن درس) گچ می گیرند. اطلاعات لازم را روی گچ نوشته و در صورت تابلو بودن توی گچ مذکور پنهان می کنند.

۴۶- روش کاپشنی:

در فصل سرما یک کاپشن با جیب های داخلی تودرتو بهترین وسیله برای یک تقلب تمیز و مطمئن است.

۴۷- روش آستین کشی:

آستین کشی یکی از امن ترین مناطق برای هر تقلبی است. اطلاعات کدگذاری شده را روی یک تکه پراچه نوشته و انتهای پارچه را با یک کش قوی می بندند. سردیگر کش در حالی که کشیده شده به مچ دست یا پا بسته می شود. حالا پارچه را از توی پاچه ی شلوار یا آستین لباس رد کرده و در حالی که کش تمایل به جمع شدن دارد پارچه را نگه داشته و از اطلاعاتش استفاده می کنند.

۴۸- روش تنگنا:

صندلی را به دیوار چسبانده و کتاب را بین ران پا و دیوار قرار می دهند. طوری که قسمت انتهای کتاب که سفت است روی کفه ی صندلی قرار گرفته و به سمت زر متمایل باشد. با اجرای این تکنیک هنگام نزدیک شدن مراقب با یک حرکت حرفه ای کتاب به نرمی به زیر بدن لیز می خورد و می شود روی کتاب نشست.

هشدار بزرگان: اگر صندلی موردنظر پلاستیکی باشد، باعث لیز خوردن کتاب می شود.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

۴۹- روش مداد بازیافتی:

پوست مداد را می کنند و با لاک غلط گیر همه سیاهی هایش را لاک می گیرند. حالا هرچه را لازم است روی مدادنوشته و به قدری شلوغش می کنند که دوباره مثل حالت اولش شود.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

۵۰- روش پاک کنی:

پاک کن های نرم بزرگ جان می دهند برای تقلب های دونفره. هر اطلاعاتی را که نیاز است روی پاک کن موردنظر نوشته و در اختیار بغل دستی قرار می دهند. با یک حرکت انگشت اثر جرم به راحتی پاک شده و همدست کناری می تواند جواب سوال بعدی را به همین ترتیب منتقل کند.

۵۱- روش چشم سوم:

دو نفره است. مخصوص زمانی که می خواهند کتاب یا برگه باز کنند و مراقب به آنها مشکوک شده. در این تکنیک نفر دوم چشم سوم دیگری است. یعنی وقتی اولی کتاب یا برگه را باز کرده، نفر دوم به مراقب زل زده یا به هر نحو حواس مراقب را پرت می کند تا اولی با خیال راحت به ارتکاب جرم مشغول شود.

۵۳- روش تغییر مسیر:

آنها که ساکن میزهای انتهای کلاس هستند از قبل با میزهای جلویی هماهنگ می شوند. در صورتی که مراقب مدت زیادی کنار نیمکتشان توقف داشت با سه چهار سرفه به جلویی ها علامت می دهند تا با پرسیدن سوال های بی ربط و وقت گیر مسیر حرکت مراقب را تغییر داده و بتوانند به تقلبشان برسند.

۵۴- روش زوم:

مثل روش قبلی است. موقعیتی است که می خواهند از برگه ی بغل دستی چیزی بنویسند. با هم هماهنگ می کنند که اولی از مراقب سوال بپرسد و به صورتش زل بزند هم زمان برگه اش را هم کج کند تا در این فرصت نفر دوم بتواند هرچه را لازم است یادداشت کند.

هشدار بزرگان: اگر لحظه ای چشم مراقب به اطراف حرکت کرد، نفر بغل دستی مثلا با لگد آرامی به کفش هم کلاسی اش یا صاف کردن برگه اش به او علامت می دهد.

۵۵- روش خط کشی:

همه اطلاعات لازم را پشت خط کش یادداشت می کنند.

هشدار بزرگان: معمولا اطلاعات با مداد نوشته می شوند که به راحتی پاک شود. اما ممکن است با بی دقتی طرف دیگر خط کش که کدگذاری شده در معرض دید روی میز قرار داده شود.

۵۶- روش بویایی:

به صورت خود ماسک زده و یک بوی گند از خود ساطع می کنند تا مراقب، جرات نزدیک شدن به آنها را نکند. حالا با خیال راحت به تقلبشان می رسند.

۵۷- روش استفاده ابزاری از مراقب ۲:

وقتی شاگر اول کلاس زودتر از همه برگه اش را تحویل مراقب می دهد به بهانه ای برگشته و با ظرافت برگه ی جواب سوال ها را به پشت مراقب می چسباند.

۵۸- روش کلاهی:

در این روش مجرم موردنظر به بهانه ای کلاهی بزرگ روی سرش می گذارد طوری که چشمانش در تیررس نگاه مراقب نباشد حالامی تواند با حفظ خونسردی به تقلب خود برسد.

۵۹- روش ماشین حسابی ۲:

بخش های حفظی امتحان را در حافظه ماشین حساب کامپیوتری تایپ کرده و سر امتحان به آسانی استفاده اش می کنند.

۶۰- روش کتاب باز کنی:
این روش هم یکی از آن قدیمی هاست. کتاب مورد نظر را توی جامیز یا کنار صندلی قرار داده و در فرصت مناسب از اطلاعاتش استفاده می کنند.

۶۱- روش رولی:

در این روش کاغذ کدگذاری شده را رول کوچکی کرده و میان انگشتان دست قرار می دهند. به نرمی رول را کشیده و از اطلاعاتش استفاده می کنند.

۶۲- روش پیشرفته ی چینی:

این روش مجهز به عینکی است که جلوی آن یک دوربین وصل شده و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال می کند. شخصی بیرون سالن امتحان، تصویر سوال ها را دیده وجواب آن را با گوشی کوچکی که در قسمت دسته ی عینک جاسازی شده، برای متقلب می خواند.

۶۳- روش یار دوازدهم:

این روش به ندرت اتفاق می افتد و بستگی دارد میانه تان با مراقب چطور باشد یا چقدر بچه زرنگ باشید. در این تکنیک، مراقب امتحانی در نقش یک همدست ظاهر می شود. در صورتی که متخلف لنگ یک جواب مانده باشد با چهره ی غم زده،  چشمان پر از اشک و به طور کامل ظاهری ترحم برانگیز، سوال مورد نظر را از مراقب می پرسد. شاید فرجی شد و مراقب دلش سوخت و نگاهی به برگه های دیگر بچه ها کرد و جواب را برایش منتقل کرد. باورش سخت است اما اتفاق افتاده.

چنین گفتند بزرگان:

حفظ آرامش و خونسردی و تسلط به شیوه ی تقلب انتخابی، از ضروریات است. اگر هنگام تقلب کردن هول می شوید و یا تابلوبازی در می آورید، تقلب را بی خیال شوید. گوش به زنگ باشید. در صورت مشاهده ی هرنوع بدگمانی از سوی مراقب کاغذهای تقلب و کدگذاری شده را بجوید، قورت دهید یا به هرشکل ممکن نابودش کنید. یک متقلب حرفه ای هیچ وقت مدرک جرم باقی نمی گذارد. در مرامنامه ای تقلب آمده اگر کسی را در حال تقلب دیدی هرگز او را لو نده. شاید روزی هم او تو را در حال تقلب ببیند. در بند دوم همین مرامنامه آمده اگر کسی از شما تقلب خواست جواب درست را برسانید. بخیل بازی در نیاورید. روز امتحان یک روز معمولی نیست. پس حواستان باشد چه لباسی و با چه امکاناتی می پوشید. دقت کنید در عین حال که همه جا را زیرنظر دارید خیلی هم به دوروبر نگاه نکنید.

پانوشت: بزرگان مذکور هیچ کدام عاقبت به خیر نشدند که هیچ، در عرصه فلاکت (و شاید هم موفقیت!) زبانزد خاص و عام شدند. از ما می شنوید درستان را بخوانید. تقلب را هم بی خیال شوید. آخر و عاقبت ندارد. عاقبت ما را نمی بینید؟

اکثر ما کم و بیش خاطره‌ای از تقلب کردن در دوران مدرسه داریم که بعضا به آن‌ها هم افتخار می‌کنیم. روش‌ها اما تفاوت کرده است.

چندی پیش دو برگه آزمون SAT در فضای مجازی منتشر شد که در حقیقت هشداری برای معلمان و والدین نسبت به روش‌های جدید تقلب محسوب می‌شود.

به همین منظور، از کاربران خواسته شد تا روش‌های جدید تقلب که از آن اطلاع دارند را به کاربران دیگر معرفی کنند که در آخر روش‌های جالبی معرفی شد. لی های، معلم دبیرستان، می‌گوید که دانش‌آموزان امروزی از حیث تقلب نوآوری دارند. در ادامه به این روش‌های می‌پردازیم.

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

این نوشته‌ها اصلا مشخص نیستند، مگر اینکه تا سر حد ممکن به آن نزدیک شوید. یک دانش‌آموز که می‌خواست نمره بالاتری در آزمون بگیرد، تقلب خود را با مداد پشت ماشین حساب نوشت. این روش البته چندان هم جدید نیست!

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

خودکارهای فرابنفش از جمله روش‌های جدید برای نوشتن یک پیام است. مشکل این خودکارها نیاز آن‌ها به نور است که خود می‌تواند دردسرساز باشد

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

برخی ماشین‌حساب‌ها حافظه دارند و دانش‌آموزان استفاده‌های نامناسبی از آن‌‎ها می‌‎کنند

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

این خودکارها به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توان کاغذ تقلب را داخل جا ساز کرد

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

ماموریت غیرممکن؛ این عینک قابلیت عکس برداری دارد که به کمک آن می‌توان از برگه آزمون عکس گرفت و سپس آن را به شخص ثالث ارسال می‌کند. چند دقیقه بعد جواب‌ها بر روی ساعت هوشمند دریافت می‌شود؛ هزینه این کار البته بالا است، چرا که گروهی دیگر باید سوالات را پاسخ دهند

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

ساعت‌های هوشمند یکی از جدیدترین روش‌های تقلب است – چند هفته پیش به ۳۰۰۰ دانشجوی دانشگاه رانگسیت تایلند گفته شد که باید مجدد امتحان بدهند؛ مشکل اینجا بود که همه آن‌ها ساعت هوشمند داشتند

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

در این مورد، دانش آموز تلاش کرده تا تقلب خود را مانند یک علامت تجاری و نوشته‌های معمول طراحی و سپس روی بطری آب معدنی بچسباند!

فروش خودکار ویژه تقلب عکس تقلب در امتحان جدیدترین روش تقلب در امتحان آموزش تقلب امتحانی

خلاقیت این دانش آموز را باید تحسین کرد! او جواب‌ها را پشت برچسب بطری آب معدنی نوشته است
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 14 )
  1. saber می گوید

    واقعا خسته نباشید!!!!!!!!!!!!!!!

  2. معین می گوید

    داداش این روش هایی که تو گفتی خیلی خوبن ولی چن تا مورد نگفتی
    مهندسی
    کمربندی
    و…..
    این دوره هارو ما گذروندیم اگ مراقب آشنا بود با اونم ما تقلب کردیم
    اون جوییدن و قورت دادن هم سه چهار دفه کردم فردا هم امتحان ریاضی داریم همشو با خدکار تقلب نوشم رو شلوارم به روش رمزی
    همه تان درامتحان موفق باشین بچه تبریز ???

    1. امیر می گوید

      یاشاسین تبریز

  3. نیوشا می گوید

    عاااااااااااااااالی

  4. ROOT می گوید

    من بهتون یه روش بهتر میدم :جزوه یا کتابتون رو داخل دستشویی مدرسه جاساز کنین بعد از یک ربع سر امتحان نشستن به بهونه ای از جلسه خارج بید و برید دستشویی و اونجا سوالتی رو ک متونستید جواب بدید جوابشو پیدا میکنید من کل امتحانای ترممو اینجوری بالای ۱۹ شد

    1. فاطی می گوید

      ما که سره امتحانای ترم اصن نمیذارن از جامون تکون بخوریم????

    2. حسن می گوید

      OK
      درسته کارت.

  5. ?? می گوید

    بهترین تقلب همون سرک کشیدن توی ورقه ی دیگرانه.خیلی هم جواب می ده.من اینطوری تمام امتحانات و بالای ۱۸ شدم اما تنها مشکل اینه که اون کسی که از روش تقلب می کنید شاید جواب ها رو اشتباه نوشته باشه.

  6. داوود می گوید

    سلام این عینک چینی و ساعت هوشمند کجا گیر میاد ماهم بخریم تو ایران هست?

  7. مریم می گوید

    چرا روشهای تقلب را گذاشتین به نمایش…. این بدآموزی داره….
    این خیانت به علم و جامعه هست….. جواب خدا را چی میدین؟؟؟…. و جواب آینده این ملت را……. لطفا نوشته هاتون را از نمایش گذاشتن بردارید

    1. Aida16 می گوید

      یعنی تو اصلا تقلب نمیکنه اگه تمی کنی چطور اومدی سراغ روش های تقلب اینجا

  8. م می گوید

    روش سیگاری و دفترچه ای هم بزارید

  9. حسن می گوید

    روش دستمال کاغذی بهتره.
    ولی یه عیبی داره . باید دستمال کاغذی هارو تو لباس یا جیبت مخفی کن.این بهتره .
    من با این کار ۲۰ می شدم.

  10. مهدیه می گوید

    من تو امتحانانت ترم اول از روش شیشه ی اب معدنی استفاده کردم . خیلی خوب بود خداییش . همه ی اطلاعاتی رو که لازم داشتم روی یه برگه نوشتم البته برگه به اندازه ی همون نوار روی شیشه اب معدنی بود بعد چسبوندم رو همون نوار . جاتون خالی سر امتحان تقلبش خیلی کیف داد . اما الان که امتحان پایان ترمه بدبختانه امتحانای ما تو ماه رمضونه و نمیشه از شیشه اب استفاده کرد