مردان مغربی ، قربانی تجاوزات جنسی زنان!

3

یک کارشناس حقوقی از افزایش موارد تعرض زنان به مردان در مغرب در سال‌های اخیر خبر داد.

فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی تجاوز جنسی به زور

عبدالفتاح بهجاجی رئیس شبکه دفاع از حقوق مردان در مغرب تأکید کرد، بیش از ۱۲ هزار مورد تعرض زنان به حقوق مردان در سال ۲۰۱۴ گزارش شده است.

وی در گزارش سالانه این مرکز اعلام کرد: بیست درصد از این موارد مربوط به ضرب و جرح مردان توسط زنان و بقیه موارد مربوط به قطع رابطه زن با خانواده مرد، اجبار مرد به پرداخت نفقه، توهین به مرد و تصاحب خانه یا خودروی مرد و اجبار مردان به روابط غیراخلاقی می شود.

بهجاجی افزود: تعدادی از مردانی که در شرکت ها، کارخانجات و دیگر مراکز به عنوان کارمند، کارگر یا راننده کار می کنند، با درخواست نامشروع زنان کارفرما مواجه می شوند و اگر به خواسته صاحبکاران زن خود تن ندهند، اخراج می شوند یا تهمت سرقت به آنها وارد می شود.

فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی تجاوز جنسی به زور
به گفته وی، این ارقام نسبی است و تنها بخشی از مشکل را منعکس می کند، چرا که این مرکز در مقر خود، از مردان شهرهای دیگر هم شکایت های متعددی دریافت می کند.

“شبکه دفاع از حقوق مردان” در مغرب، تنها مرکز حمایت از حقوق مردان این کشور است و مقر آن در شهر دار البیضاء (کازابلانکا) می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. melika679 می گوید

    چه عجاییبی خدایییییاااااااااااااااااااااااااااااااا

  2. محمد می گوید

    دوستان و آشنایان خبردار باشن همین فردا چمدونمو میبندم میرم مغرب خسته شدم از یکنواختی از قسمتی که زنان کارفرما پیشنهادات خوبی هم میدن خیلی خیلی خوشمان آمد یکم زنهای ایران یاد بگیرن چیشون از مغربیها کمتره ولی به هر حال جوووووونم زن مغربی من اومدم حملهههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  3. اتیلا می گوید

    یعنی یه نسخه اش میشه اینجا اجرا بشه…من که ضعف کردم