رضا قوچان نژاد درخیابان های سیدنی / عکس

0

رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که برای حضور در جام ملت های آسیا در سیدنی حضور دارد، تصویر زیر را روی صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.

 

همسر رضا قوچان نژاد خانواده رضا قوچان نژاد بیوگرافی عقیل اعتمادی بیوگرافی رضا قوچان نژاد Gucci

رضا قوچان‌نژاد نورنیا (متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد) بازیکن فوتبال ایرانی-هلندی، شاغل در باشگاه فوتبال الکویت کیفان است که در لیگ برتر فوتبال کویت بازی می‌کند.

نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی (Gucci) است وی هم‌چنین سابقه عضویت در تیم زیر ۱۹ ساله‌های هلند را در کارنامه دارد. قوچان‌نژاد تک‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی را در ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ وارد دروازه کره جنوبی کرد و باعث صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد. که گل وی به تیم ملی کره‌جنوبی را مشابه گل خداداد عزیزی به استرالیا نام برده‌شد و در بین جراید و روزنامه‌ها به حماسه‌ساز اولسان معروف گشت.

وی متولد مشهد است و پدر و مادری مشهدی دارد و در زمان کودکی به همراه خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. وی در رشته علوم سیاسی نیز مدرک دانشگاهی دارد و همچنین در موسیقی معروف می‌باشد به طوری که از استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار است. وی در اظهاراتش از علاقه‌اش به شهر مشهد و تیم ابومسلم گفته‌بود.

وی پسرخاله عقیل اعتمادی، دروازه‌بان اسبق ایرانی-هلندی باشگاه تراکتورسازی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ