تصادفی که جان یک دختر تهرانی را نجات داد

0

تصادف یک موتورسوار و مصدومیت وی موجب نجات دختر ۱۹ ساله‌ای شد که از پل شهید کاظمی سقوط و با یک دستگاه خودروی سواری برخورد کرده بود.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نجات یک دختر ۱۹ ساله توسط تکنسین های اورژانسی خبر داد که برای نجات جان یک موتورسوار به محل حادثه اعزام شده بودند.

وی در این ارتباط گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته خبر یک تصادف در اتوبان رسالت به مرکز اورژانس تهران مخابره شد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

عباسی ادامه داد: در این حادثه یک موتورسوار با یک دستگاه پراید برخورد کرده و دچار جراحت از ناحیه دست و دو پا شده بود.

وی به نقل از یکی از اعضای اورژانس حاضر در صحنه حادثه گفت: پس از حضور در محل حادثه، اقدامات اولیه بر روی مصدوم صورت گرفت و در حین انتقال وی به بیمارستان امام حسین(ع) در مسیر بیمارستان با ازدحام جمعیت در زیر پل شهید کاظم‌زاده حوالی سبلان مواجه شدیم.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به نقل از تکنسین حاضر در صحنه حادثه ادامه داد: بلافاصله متوجه شدیم که یک دختر ۱۹ ساله حین عبور از پل سقوط کرده و پس از سقوط با یک خودروی عبوری برخورد و به شدت مجروح شده است که با توجه به وخامت حال مصدوم و نبودن زمان کافی برای درخواست آمبولانس کمکی و احتمال جان باختن مصدوم، اولین اقدامات برای زنده نگه داشتن وی صورت گرفت و این دختر به همراه موتورسوار مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی با حضور سریع اورژانسی که برای نجات موتورسوار به مأموریت اعزام شده بود بر بالین دختر ۱۹ ساله خوشبختانه جان این دختر ۱۹ ساله حفظ شد.

به گزارش فارس، در حین انجام این مأموریت یکی از تکنسین‌های اورژانس به علت ازدحام جمعیت از ناحیه چشم آسیب دید، اما با این وجود مجروحان دو حادثه متفاوت را به مرکز درمانی منتقل کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ