توهین سایت “خبر آنلاین” به مقدسات و یادگاران دفاع مقدس

0

کیهان نوشت : خبرگزاری «خبر آنلاین» با انتشار یادداشتی تحت عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس‌جمهور» به مقدسات و یادگاران دوران دفاع مقدس اهانت کرد.

سوابق حمیدرضا شاه محمدی سوابق حسین انتظامی حسین انتظامی بیوگرافی علیرضا معزی بیوگرافی حمیدرضا شاه محمدی

خبرگزاری «خبر آنلاین»، روز چهارشنبه  یادداشتی از فردی به نام «حمیدرضا شاه محمدی» منتشر کرد که در آن به دو تن از صحابه خاص رسول‌خدا و یادگاران دفاع مقدس اهانت شده است. نگارنده این یادداشت که در تاریخ ۱۵ دی به رشته تحریر درآمده، با استفاده از ادبیات وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی و ضدانقلاب، حملات بی‌سابقه‌ای به نهادهای انقلابی و اتهاماتی گسترده به بسیج مستضعفین و سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی وارد کرده است. «خبر آن‌لاین» در این یادداشت، با سوءاستفاده از اظهارات احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌ دولت یازدهم در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، سپاه و بسیج را به فساد متهم کرده است.
نویسنده در فراز پایانی این یادداشت سراسر اهانت‌بار خود نوشته است: اگر چرخ‌های اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمان‌ها و ابوذر‌های فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند.
باید گفت، پیشتر، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، کمکهای خاصی را به «خبر آن‌لاین» نموده بود. هم‌اینک نیز این رسانه، به علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نزدیک است.
گفتنی است پس از انتشار مطلب و بازتاب‌های آن، خبر آن‌لاین اقدام به حذف مطلب هتاکانه یاد شده کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ