۲ کشته در حادثه‌ بزرگراه شهید بابایی تهران + عکس

0

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک دستگاه خودروی سواری در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی، روبروی شهرک شهید بهشتی پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه دچار حریق شد که دو سرنشین خودرو در این حادثه جان خود را از دست دادند.

عکس تصادف حوادث تهران اخبار تهران اخبار تصادف
سرهنگ ‘عین الله جهانی‘ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افرود: این خودرو سواری ۵ سرنشین(دو زن و سه مرد) داشت دو سرنشین زن بر اثر شدت جراحات ناشی از آتش سوزی خودرو، در دم جان باختند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو سواری پس از وقوع حادثه از محل متواری شده، ادامه داد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در خصوص این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز، وقوع یک فقره سانحه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اعلام و بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

‘جلال ملکی’ ادامه داد: در این سانحه، خودرو سواری به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه، دچار حریق می شود.

وی، سرنشینان خودرو را ۵ جوان ذکر کرد که در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی، ۳ سرنشین آن توانسته بودند از خودرو خارج شوند.

به گفته ملکی، متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودرو سواری مذکور در داخل اتاقک ماشین و در میان شعله های آتش محبوس و جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز با تایید وقوع این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

‘حسن عباسی’ افزود: دو سرنشین دیگر خودرو نیز که دچار سوختگی سطحی شده بودند، توسط نیروهای اورژانس تحت درمان قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ