حمله شدید کریمی به دایی: به دهنوی ماموریت داده بود با من آن رفتار را انجام دهد!

0

«دهنوی مگر با پیراهن مس و تراکتور جلوی من بازی نکرد؟ کی چنین رفتاری با من داشت؟ خب معلوم است که سرمربی تیم از او خواسته و به او ماموریت داده که آن رفتار را در زمین داشته باشد.»

سایت گل – شاید همه فکر می کردند بعد از آن کنایه هایی که کریمی بعد از بازی با پرسپولیس به علی دایی زد فعلا با او کاری نداشته باشد اما انگار صحبت های سرمربی پرسپولیس در برنامه نود بدجوری اعصاب جادوگر محبوب پرسپولیسی ها را بهم ریخته است.
امروز کریمی در مصاحبه ای با روزنامه گل  درباره حرف های اخیر دایی و اینکه گفته بود قبل از اعلام پنالتی برای  تراکتورسازی داور باید به کریمی کارت زرد می داد تا دعوای او با دهنوی بالا نگیرد گفته:«مگر آقای فنایی می‌آید درباره ترکیب تیم پرسپولیس حرف بزند، پس چرا دایی این همه دخالت می‌کرد در کار کارشناس داوری؟ این آقا می‌خواهد با بالا بردن صدایش کارهایش را پیش ببرد.»
کریمی که  حتی جریمه ۵میلیونی دهنوی به خاطر رفتاری که با او داشته نتوانسته آرام‌اش کند، در ادامه گفته: «دهنوی مگر با پیراهن مس و تراکتور جلوی من بازی نکرد؟ کی چنین رفتاری با من داشت؟ خب معلوم است که سرمربی تیم از او خواسته و به او ماموریت داده که آن رفتار را در زمین داشته باشد.»
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ