مناظره نبود مسابقه از کی بپرسم بود

0
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه در مناظره های انتخاباتی باید برنامه کاندیداها مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد در واکنش به نوع برگزاری اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری، گفت: صداوسیما باید با بازنگری در نوع برگزاری مناظرات، این بی احترامی را جبران کند.
کاظم جلالی در گفتگو با مهر، در واکنش به نوع برگزاری مناظره های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری که روز گذشته از رسانه ملی پخش شد، گفت: برنامه دیروز مناظره انتخاباتی نبود و بیشتر شبیه مسابقه نام ها و نشان ها و مسابقه از کی بپرسم بود.
وی با تاکید بر اینکه بازنگری در نوع برگزاری مناظره های انتخاباتی توسط کمیته تبلیغات صداوسیما ضروری است، افزود: مناظره روز گذشته در شان کاندیداهای ریاست جمهوری، ملت بزرگ ایران و حتی در شان خود رسانه ملی هم نبود.
رئیس فراکسیون رهروان ولایت، تصریح کرد: این نوع برگزاری مناظره هیچ کمکی به شناخت مردم از کاندیداها و برنامه هایی که برای اداره کشور دارند و نکرد و به جای نقد برنامه کاندیداها یک فضای کلی گویی و ابهام گویی بر آن حاکم بود.
وی با اشاره به طولانی بودن زمان مناظره گفت: مناظره ۴ ساعته برای نگه داشتن مخاطبان خود پای گیرنده باید از جذابیت برخوردار باشد، اما شاهدیم مردم ابتدا با اشتیاق پای برنامه نشستند و فکر می کنم به مرور این برنامه مخاطبان خود را از دست داد.
جلالی، با بیان اینکه طرح سوالات تستی و نشان دادن تصاویر در شان کاندیداهایی در سطح ریاست جمهوری نبود، خاطرنشان کرد: امیدواریم صداوسیما با بازنگری در نوع برگزاری مناظرات، این بی احترامی را جبران کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ