نقش یک ایرانی در جدایی کریس رونالدو و نامزدش + عکس

5

پس از این که کریستیانو رونالدو در مراسم توپ طلا در زوریخ بدون حضور شایک حاضر شد، صحبت های زیادی مبنی بر وجود اختلاف میان این دو نفر شنیده شد.

همسر کریس رونالدو همسر علی کاووسی نامزد کریس رونالدو نامزد ایرینا شایک بیوگرافی علی کاووسی
در همان روزها بود که صحبت هایی مبنی بر دلیل این اتفاق به گوش می رسید. یکی از آن ها این بود که ایرینا شایک حاضر نشده در مراسم تولد سورپرایزی مادر ۶۰ ساله رونالدو حاضر شود و همین موضوع باعث ناراحتی رونالدو از او شده است.
روزنامه پرتغالی Correio da Manha این طور می گوید: “در سالروز تولد مادر رونالدو، کریستیانو به همراه ایرینا در دوبی بود و قصد داشت که در روز تولد در کنار مادرش باشد اما شایک دوست نداشت که به همراه رونالدو برود و همین موضوع کافی بود تا ستاره پرتغالی طرف مادر خود را بگیرد و اختلافش با مدل روسی آغاز شود.”
همسر کریس رونالدو همسر علی کاووسی نامزد کریس رونالدو نامزد ایرینا شایک بیوگرافی علی کاووسی
در همین راستا ساعاتی پیش علی کاووسی مدیر برنامه های شایک در مصاحبه ای گفته است: “ما می توانیم تایید کنیم که رابطه کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک پس از ۵ سال به پایان رسیده است. ایرینا همیشه یک رابطه خوب با خانواده رونالدو داشت و این صحبت هایی که مبنی بر این می شود که دلیل جدایی خانواده رونالدو بوده است، غلط است. در حال حاضر ایرینا هیچ اظهار نظری نکرده است.”
همسر کریس رونالدو همسر علی کاووسی نامزد کریس رونالدو نامزد ایرینا شایک بیوگرافی علی کاووسی
با این حال شخص کریستیانو رونالدو هم هنوز صحبتی در این باره نکرده است و پس از کسب سومین توپ طلای خود نیز از تمام هم تیمی ها، مربیان و خانواده اش تشکر کرد ولی نامی از ایرینا شایک نبرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. خخخخخخ می گوید

    سیب زمینی وطنی

    1. حسام ترک قشقایی می گوید

      حسود

  2. پریسا می گوید

    بدبخت کریس دلم براش سوخت

    پسر به اون خوبی قدرشوندونستی شایک

  3. سنا می گوید

    خب این قشنگتر از اون افغانیه خدایی

  4. سنا می گوید

    من نمیدونم چرا تو ایران و حومه ازین پسر ایرانیا نیست خخخخ همشون بلاد کفرن خوشگلاشون