خانه / بورس و سهام / هزینه تبلیغات پدیده در یک سال + سند

هزینه تبلیغات پدیده در یک سال + سند

آن طور که صورت‌های مالی پروژه پدیده شاندیز نشان می‌دهد، این شرکت در سال گذشته حدود ۱۰٫۵ میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کرده‌است.

البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامه‌ها هم از آن بهره برده‌اند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود ۱٫۴ میلیارد تومان، روزنامه ایران ۹۰۰ میلیون تومان و روزنامه جام جم ۷۷۰ میلیون تومان از این بابت درآمد داشته‌اند.

این ارقام نشان می‌دهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیش‌پرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال ۹۲ عددی بالغ بر ۱۳٫۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌است. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت‌ در همایش‌ها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.

هزینه تبلیغات تلویزیونی سهام پدیده تبلیغات تلویزیونی پدیده شاندیز اخبار بورس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*