قتل زن تماشاگر ایرانی به نام “لیلا علوی” در استرالیا بعد از بازی ایران و قطر + عکس

0

پلیس استرالیا در حال تحقیق درباره قتل زنی ایرانی است که گفته می‌شود به دست شوهرش به قتل رسیده است.

تماشاگران ایرانی استرالیا تماشاگران ایران و قطر بیوگرافی لیلا علوی اخبار قتل اخبار حوادث
تحقیقات درباره این جنایت از ساعت١٠ صبح دوروز پیش همزمان با کشف جنازه‌ای بی جان لیلا علوی ۲۶ ساله در پارکینگ مرکز خرید سیدنی آغاز شد. کارآگاهان بعد از حضور در محل، جنازه زنی جوان را مشاهده کردند که خون‌آلود بود و جراحت‌های روی بدنش نشان می‌داد او با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

لیلا علوی به تازگی عکسی از خود در ورزشگاه سیدنی و هنگام تماشای بازی ایران – قطر منتشر کرده بود.

تماشاگران ایرانی استرالیا تماشاگران ایران و قطر بیوگرافی لیلا علوی اخبار قتل اخبار حوادث
مقتول در یک آرایشگاه در مرکز خرید آوبورن کار میکرد و آخرین بار توسط یکی از دوستانش که صاحب کافه ای در همانجاست دیده شده بود. خانم زینب زبین اوغلو گفت که آنها با هم خودروهایشان را پارک کرده اند: ساعت ۸ صبح بود، به هم صبح بخیر گفتیم و با هم تا محل کارمان رفتیم.

جنازه خانم علوی ساعت ۱۰ صبح پیدا شد.
آخرین خبرها حاکی از آن است که پلیس ساعت ۷ شب به وقت سیدنی مردی ۳۳ ساله را در همین ارتباط بازداشت کرده است.

پلیس در مرحله اول هویت مقتول را فاش کرد و پی برد او زنی ٢۶ساله و ایرانی به نام لیلا است. تجسس‌های اولیه سبب شد کارآگاهان به شواهدی دست یابند که از دخالت شوهر لیلا در این جنایت حکایت داشت، اما از این مرد خبری نبود به همین دلیل تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد.

همزمان با این کار، پلیس به بررسی زندگی خصوصی مقتول و کارهایی که در چندروز اخیر انجام داده بود، پرداخت و مشخص شد این زن، آرایشگر است. همچنین با توجه به عکس‌هایی که از این زن به‌دست آمد معلوم شد او یکی از تماشاچیان بازی فوتبال میان تیم‌های ایران و قطر بود.

یکی از دوستان لیلا که در کافی‌شاپی در نزدیکی محل جنایت کار می‌کند، در این‌باره گفت: «ساعت هشت‌صبح همدیگر را دیدیم و با هم به سمت محل کارمان رفتیم. لیلا زنی آرام و مهربان بود و از شنیدن خبر این حادثه به‌شدت شوکه شدم.»

هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست همچنین ثابت نشده که شوهر این زن عامل جنایت است. بنابر برخی اخبار، پلیس فردی را به‌عنوان مظنون بازداشت کرده و در حال تحقیق از او است.

رونده قتل «لیلا» در حالی گشوده شد که پرونده‌های مشابه دیگری از قتل اتباع ایرانی در کشورهای مختلف در جریان است. قتل مردی ایرانی که او نیز در سیدنی کشته شد، از جمله این پرونده‌هاست. این مرد توسط یکی از هموطنان خود که به‌صورت غیرقانونی به استرالیا رفته و در آنجا پناهنده شده بود، با ضربات قمه از پا درآمد.

به گفته خانواده مقتول، متهم به‌دلیل اختلافاتی که مقتول با همسر سابقش داشت، دست به این جنایت زد. پرونده قتل دختری به نام مهتاب نیز در ایتالیا در حال رسیدگی است. مهتاب توسط زوجی هندی به قتل رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ