عکس از لابی ۴ پرسپولیسی دردسر ساز شد

0

تصویر منتشر شده از سوی حسین هدایتی در صفحه اینستاگرامش جنجالی به پا کرد. عکسی که در آن نشان می داد هدایتی در کنار رویانیان ، عابدینی و پروین مشغول گفت و گو برای خرید سهام پرسپولیس هستند.

ثروت علی پروین ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی
عکسی که از وسط برش خورده و علی پروین و هدایتی در آن به هم چسبیده اند . اتفاقی که سبب شد تا بسیاری از حذف یک نفر در تصویر حرف بزنند. اینکه نفر پنجمی در نشست حاضر بوده که انتشار عکسش به صلاح نبوده است. اینکه شاید یک میلیاردر یا فردی در جلسه حاضر بوده که از نظر استراتژیک انتشار تصویرش به صلاح نبوده. این حرف و حدیث ها سبب شد تا امیر عابدینی یکشنبه شب در یک گروه وایبری در این باره بگوید:« واقعا غیر از ما ۴ نفر کسی در جلسه حاضر نبود. نمی دانم چرا این عکس این طور برش خورده است اما قول می دهم کسی غیر از ما در آن اتاق نبود که نخواهیم عکسش را منتشر کنیم.»
بعد از این گفته عابدینی ، یکی از نزدیکان به هدایتی هم در این تالار گفت و گو توضیح داد چون کادر عکس های اینستاگرام مربعی است ، ادمین صفحه شخصی هدایتی ناچار به برش عکس و تبدیلش به عکسی با کادر مربعی شده است.
حرفی که تازه شروعی بود برای خبرنگاران حاضر در تالار. اینکه آیا میلیاردر سرشناس و مسئول پیج اینستاگرامش با برنامه اینستاسایز آشنا نبوده تا این همه حاشیه ایجاد شود. البته خبرنگاران خیلی این گفته را قبول نداشتند و شوخی یکی از انها درباره اینکه گفته می شود بابک زنجانی نفر پنجم تصویر بوده باعث شد تا عابدینی بگوید:«بابا دوستان جلسه در دفتر جسین هدایتی بوده. در اوین که جلسه نداشتیم.»
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ